Minnesluckan 2012

Hade ju varit trevligt, men kanske nästa år. Då blir det tyvärr inget Lelle för mig så då måste man ju försöka dra någon annanstans.

Hade ju varit trevligt, men kanske nästa år. Då blir det tyvärr inget Lelle för mig så då måste man ju försöka dra någon annanstans.

Varför ska du inte till Lelle? Jag vet inte heller om jag åker nästa år, börjar bli så jäkla dyrt nu :/ Men Minnes ska du absolut besöka tycker jag :):banana

Varför ska du inte till Lelle? Jag vet inte heller om jag åker nästa år, börjar bli så jäkla dyrt nu :/ Men Minnes ska du absolut besöka tycker jag :):banana

Lelle-13 ju redan bokat ;)
Men Luckan ska besökas innan dess =) Kommer ner på Torsdag kväll eller fredag dag :)

Snart e de dax!!!!!!! Ooooohhhh va jag längtar efter er alla goa hojvänner!!! Ses snart!!!!!!!
:rofl:banana:banana:banana:yoparty:krama:rock:fakta:hej:tummenupp:krama:krama:kär
Kraaaaaaaaaam sålänge!!

Lelle 2013 bokat här osse!!! Finns inget annat ;) !!

Min sambo tar examen den fredagen plus att det inte är så lätt att fixa barnvakt åt 2 små pojkar hela dagarna då hon är i skolan. Ni får helt enkelt klara er utan mig och alla mina fula glasögon ett år... 2014 är jag ju troligtvis tillbaka. Ska försöka klämma in minnesluckan nästa år i alla fall!

Min sambo tar examen den fredagen plus att det inte är så lätt att fixa barnvakt åt 2 små pojkar hela dagarna då hon är i skolan. Ni får helt enkelt klara er utan mig och alla mina fula glasögon ett år... 2014 är jag ju troligtvis tillbaka. Ska försöka klämma in minnesluckan nästa år i alla fall!

Bra, då ses vi ju iaf i Karsefors nästa år då :)
:fyllisar

Ett dygn sen jäklar går vi på sponken!!!
O givet så Lelle 2013 bokad:banana

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back