Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pinky skrev:Vet inte om det blev en missuppfattning nu, men jag kom iaf körandes i bil när jag mötte dessa 3 glada grabbar (jag är med andra ord inte en av dom).
Sen, Miss Orchidee undrar jag även vem det är du frågar?
Har du fått ditt tunga kort nu eller ör du fortfarnade "liten" mc![]()
![]()
Miss_Orchidee skrev:Va?? jag frågade båda er eftersom jag såg i er profil att ni bodde i GBG. Och jag ser även bilder på era hojar (antar jag)
Så varför är ni inte med oss och åker när vi kör från GP??
Än sen att jag har 125cc? är det ett problem eller?
Pinky skrev:Jaha, jag uppfattade det som om du trodde att vi körde minimotos(är ju inte så klyftig av mig
).
Ang det jag sa om din 125:a så var det bara som ett skämt, dock lite elakt kanske...sorry.
Sen visste jag inte att vi har såna samåkningar från GP m.m.
Åker dock gärna med till våren igen.
Mookie skrev:Jag me.
/P. Inte ens hälften så packad som planerat![]()
Mookie skrev:Hehe, du är inte nykter.![]()
Skrutten skrev:för en mycket trevlig kväll!![]()
Synd bara att man mår så djävligt idag..![]()
Jag vet vilka de va!Pinky skrev:Är lite nyfiken om det kanske var nån härifrån sporthoj som jag mötte på Lillhagsvägen i förrgår. (Onsdags)
3 grabbar som såg väldigt glada ut kom brummandes i 60 knyck på sina minisar![]()
![]()
det var jag,iron man o en polare till hanPinky skrev:Är lite nyfiken om det kanske var nån härifrån sporthoj som jag mötte på Lillhagsvägen i förrgår. (Onsdags)
3 grabbar som såg väldigt glada ut kom brummandes i 60 knyck på sina minisar![]()
![]()
Mookie skrev:Hehe, bakis, ångest eller bägge och?
Se nu till att pallra den där snygga rumpan du har ut till lindholmen nu idag! Pratade precis med Coolaola, och vi är på gång ut så smått.
Skrutten skrev:Har precis kommit ur sängen.. har århundradets baksmälla med huvudvärk och illamående. En klassisk nära-döden-upplevelse. Korven jag åt innan vi åkte hem måste ha varit dålig![]()
Hoppas iaf ni haft kul idag. Jag får komma och kolla till er nån annan gång, när jag inte känner att jag måste ha nära till toaletten..
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |