Minimotos på gatorna i Gbg

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Är lite nyfiken om det kanske var nån härifrån sporthoj som jag mötte på Lillhagsvägen i förrgår. (Onsdags)

3 grabbar som såg väldigt glada ut kom brummandes i 60 knyck på sina minisar :D :tummenupp

Vet inte om det blev en missuppfattning nu, men jag kom iaf körandes i bil när jag mötte dessa 3 glada grabbar (jag är med andra ord inte en av dom).

Sen, Miss Orchidee undrar jag även vem det är du frågar?

PS.
Har du fått ditt tunga kort nu eller kör du fortfarande "liten" mc :7peta :D

Pinky skrev:
Vet inte om det blev en missuppfattning nu, men jag kom iaf körandes i bil när jag mötte dessa 3 glada grabbar (jag är med andra ord inte en av dom).

Sen, Miss Orchidee undrar jag även vem det är du frågar?
Har du fått ditt tunga kort nu eller ör du fortfarnade "liten" mc :7peta :D

Va?? jag frågade båda er eftersom jag såg i er profil att ni bodde i GBG. Och jag ser även bilder på era hojar (antar jag)
Så varför är ni inte med oss och åker när vi kör från GP??

Än sen att jag har 125cc? är det ett problem eller?

Imorrn kl. 12.00 föreslår jag att vi ses på Lindholmen plejadgatan för att rasta/rejsa med våra minimotos! KARTA Där är ett stort p-hus med tak och lite vindskydd till väggar. Har nån koner eller dyl. vore det bra. annars kan man alltid ta sina varningstrianglar eller dyl och göra en bana med.
Körde runt där lite med bilen idag och det var tom kul o åka bil där. tre olika våningsplan med "ramper". Grymme :tungan

1. Mark
2.
3.

(finns en annan lista i Göteborgtråden oxå men om vi skriver upp oss på båda blir det ju dubblet så många poster med namn :hihi

Miss_Orchidee skrev:
Va?? jag frågade båda er eftersom jag såg i er profil att ni bodde i GBG. Och jag ser även bilder på era hojar (antar jag)
Så varför är ni inte med oss och åker när vi kör från GP??

Än sen att jag har 125cc? är det ett problem eller?

Jaha, jag uppfattade det som om du trodde att vi körde minimotos :huvet (är ju inte så klyftig av mig :D ).

Ang det jag sa om din 125:a så var det bara som ett skämt, dock lite elakt kanske...sorry :pannkyss.

Sen visste jag inte att vi har såna samåkningar från GP m.m.
Åker dock gärna med till våren igen.

EDIT: Ja det är min hoj se: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=58218&highlight=gixxer

Last edited:
Pinky skrev:
Jaha, jag uppfattade det som om du trodde att vi körde minimotos :huvet (är ju inte så klyftig av mig :D ).

Ang det jag sa om din 125:a så var det bara som ett skämt, dock lite elakt kanske...sorry :pannkyss.

Sen visste jag inte att vi har såna samåkningar från GP m.m.
Åker dock gärna med till våren igen.

mm jag gillar inte att bli retad för min lilla hoj, den är bättre än inget iallafall :) Klart att du ska åka med till våren, håll utkik i Göteborgstråden så ser du nog när vi kör, det brukar vara ganska offta på sommaren

bebbe skrev:
1. Mark
2. Bebbe
3.Mookie

Jag lär komma :D :banana

Jag me.

/P. Inte ens hälften så packad som planerat :(

Mark skrev:
:4skrika :3freak

Det måste såklart ses som et g´f´´el i ämbetet...vem fan i nekter då?! :yoparty

heppåre

Hehe, du är inte nykter. :hihi

Tack

för en mycket trevlig kväll! :fyllisar

Synd bara att man mår så djävligt idag.. :död

Skrutten skrev:
för en mycket trevlig kväll! :fyllisar

Synd bara att man mår så djävligt idag.. :död

Hehe, bakis, ångest eller bägge och?

Se nu till att pallra den där snygga rumpan du har ut till lindholmen nu idag! Pratade precis med Coolaola, och vi är på gång ut så smått.

se till å vara hemma till middagen... :4skrika

ungjävlar som är ute å leker medans pappa springer ihop till brödfödan i ekorrhjulet

Pinky skrev:
Är lite nyfiken om det kanske var nån härifrån sporthoj som jag mötte på Lillhagsvägen i förrgår. (Onsdags)

3 grabbar som såg väldigt glada ut kom brummandes i 60 knyck på sina minisar :D :tummenupp
Jag vet vilka de va! :-)

Pinky skrev:

det var jag,iron man o en polare till han :rock :rock :rock :rock :rock

Mookie skrev:
Hehe, bakis, ångest eller bägge och?

Se nu till att pallra den där snygga rumpan du har ut till lindholmen nu idag! Pratade precis med Coolaola, och vi är på gång ut så smått.

Har precis kommit ur sängen.. har århundradets baksmälla med huvudvärk och illamående. En klassisk nära-döden-upplevelse. Korven jag åt innan vi åkte hem måste ha varit dålig :rolleyes:

Hoppas iaf ni haft kul idag. Jag får komma och kolla till er nån annan gång, när jag inte känner att jag måste ha nära till toaletten..

Skrutten skrev:
Har precis kommit ur sängen.. har århundradets baksmälla med huvudvärk och illamående. En klassisk nära-döden-upplevelse. Korven jag åt innan vi åkte hem måste ha varit dålig :rolleyes:

Hoppas iaf ni haft kul idag. Jag får komma och kolla till er nån annan gång, när jag inte känner att jag måste ha nära till toaletten..

du som har så många år på nacken borde ju vara erfaren när det gäller handhavandet med spriten?

Till er andra kan jag berätta att de var helt klart en av dom roligaste dagarna det här året!!!!

Samma sak imorrn!

kl. 12 ger iaf jag och Mookie oss iväg...vi har inte bestämt var, kanske till samma ställe...kommer mer info om det före 12 imorrn!

tjena

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...