Minimoto

Rufflaren skrev:
När börjar MINIMOTO-sässongen på RACE-HOUSE?
Jag och Metallis börjar snart, vilka fler är på med egna MM :banana

Kullberg, Hansen, Dekalnisse, Johno, Max och ni andra som har MM var är ni :4skrika

Vart är race house? Länk? Kan alla vi som köpt minimotosar komma och köra mot avgift eller är det slutet sällskap?

Vill köra! :banana

någon som har en MM för en mycket billig peng? har ju aldrig klotat på en sån än.... kan ju va för att jag aldrig kört en

Ninjaboy skrev:
Vart är race house? Länk? Kan alla vi som köpt minimotosar komma och köra mot avgift eller är det slutet sällskap?

Vill köra! :banana
Vi kör en dag i veckan för 150:- Racehouse ligger i Malmö och alla som vill får köra :tummenupp

micke.a skrev:
Får inte min förän nov/dec :tungan så träna på micke
jag hade tänkt köra om och vurpa framför dig där också :hihi
Låter kanonbra, vi har inte bokat någon speciell dag men söndagar mellan 11-15 körde vi senast, botar garanterat den grymmaste baksmällan.

länk www.racehouse.se

ondagar 18-21. ring in och säg om ni är några stycken. eller kom dit så trycker vi in er. :tummenupp kostar 150:- måste köra på naturbensin (Aspen). Vi har att tillgå. kostar 20:-/L olja får ni gärna ha med er själva.

GSXR1100R skrev:
Låter kanonbra, vi har inte bokat någon speciell dag men söndagar mellan 11-15 körde vi senast, botar garanterat den grymmaste baksmällan.

Det är fint :D men vi lämnar väl fyrtiotaggarna hemma :)

PuDDy skrev:
länk www.racehouse.se

ondagar 18-21. ring in och säg om ni är några stycken. eller kom dit så trycker vi in er. :tummenupp kostar 150:- måste köra på naturbensin (Aspen). Vi har att tillgå. kostar 20:-/L olja får ni gärna ha med er själva.
Går det att köra söndagar istället, jag kan inte på onsdagar, kolle med Rolf när du hinner.

GSXR1100R skrev:
Går det att köra söndagar istället, jag kan inte på onsdagar, kolle med Rolf när du hinner.
Jag kan bara hålla med, söndagar vore det bästa!

Och här är jag förresten!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...