Rufflaren
blir varulv vid fullmåne
När börjar MINIMOTO-sässongen på RACE-HOUSE?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag och Metallis börjar snart, vilka fler är på med egna MMRufflaren skrev:När börjar MINIMOTO-sässongen på RACE-HOUSE?
Vi kör en dag i veckan för 150:- Racehouse ligger i Malmö och alla som vill får köraNinjaboy skrev:Vart är race house? Länk? Kan alla vi som köpt minimotosar komma och köra mot avgift eller är det slutet sällskap?
Vill köra!![]()
GSXR1100R skrev:ni andra som har MM var är ni![]()
Låter kanonbra, vi har inte bokat någon speciell dag men söndagar mellan 11-15 körde vi senast, botar garanterat den grymmaste baksmällan.micke.a skrev:Får inte min förän nov/decså träna på micke
jag hade tänkt köra om och vurpa framför dig där också![]()
GSXR1100R skrev:Låter kanonbra, vi har inte bokat någon speciell dag men söndagar mellan 11-15 körde vi senast, botar garanterat den grymmaste baksmällan.
Går det att köra söndagar istället, jag kan inte på onsdagar, kolle med Rolf när du hinner.PuDDy skrev:länk www.racehouse.se
ondagar 18-21. ring in och säg om ni är några stycken. eller kom dit så trycker vi in er.kostar 150:- måste köra på naturbensin (Aspen). Vi har att tillgå. kostar 20:-/L olja får ni gärna ha med er själva.
Jag kan bara hålla med, söndagar vore det bästa!GSXR1100R skrev:Går det att köra söndagar istället, jag kan inte på onsdagar, kolle med Rolf när du hinner.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |