Minimoto-klipp från Racehouse 18/1

Max

Hör inte hemma här
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hej?
Jag fick en släng av tristess och inspiration så jag klippte ihop ett litet videoklipp ifrån Racehouse idag.

Har inte redigerat film på länge och hade inte så mycket råmaterial...

Nåja, nog med ursäkter, har du tråkigt kan du ju kolla på den:
http://www.maxolsson.net/blandat/040118_-_Minimoto.mpg

(Till råga på allt så ligger den på en långsam server)

Kula klipp, vad ramlade av hojen? gillar vurpsekvenserna :D Pålle va snabb idag, 33:or eller nåt, jag kunde inte köra idag, tydligen så behöver 65:an lite översyn igen... BrinK lekte stuntman igen och det såg ont ut.

GSXR1100R skrev:
Kula klipp, vad ramlade av hojen? gillar vurpsekvenserna :D Pålle va snabb idag, 33:or eller nåt, jag kunde inte köra idag, tydligen så behöver 65:an lite översyn igen... BrinK lekte stuntman igen och det såg ont ut.

Fan va najs! Kunglig mixning, fast jag har ju sett din two stroke maniacs så jag vet juh vad du går för.. =)

Du gör inte livet lättare för mig som satt och småglodde på brorsans hoj när ni var iväg och hade kul.. Hata att vara sjuk.

Säg till om du vill ha konto på ketogan.com så du kan posta dina mc-produktioner på en snabb server.

/Karl

Fint Max! Jag tycker att det är jäkligt coolt att se det i slow-mo, men lika tråkigt när det kommer i ryck! Annars kul film med skojiga vurpor! :tummenupp

Fint Max, synd bara att man knappt ser skillnad på dig och mig!

Det var pompom som gjorde den gamla godingen 2-stroke maniacs.. Denna man är nästintill gudomligt grym på att få saker att se fräckt ut på film. Han kommer att göra en Roadracing-info film till sommaren, mer om det senare...

Jaja, som sagt så var det bara ett tristess-projekt... testa nytt program och så. Sist jag gjorde något var i Premiere för över två år sen, tror jag.

Som Pålle redan pepåkat så var det en Pontus som gjorde 2-Stroke Maniacs.

Det var för övrigt kedjan som gick av!

Pålle skrev:
Fint Max, synd bara att man knappt ser skillnad på dig och mig!

Det var pompom som gjorde den gamla godingen 2-stroke maniacs.. Denna man är nästintill gudomligt grym på att få saker att se fräckt ut på film. Han kommer att göra en Roadracing-info film till sommaren, mer om det senare...

Oops, my bad.. =)

Jag blev så glad av att jag klarade upp det utan att trilla men så när jag samlat mig och ska gasa igen så händer inte ett skvatt!

Tur att Pålle fanns till hjälp och kunde fixa!

Lika bra att posta här istället:

DSC04391_s.jpg

oscar skrev:
Hoppas för din skull att det där är organiserad röra! :D :tummenupp
Allt ligger överst.

Nej, men det var lite stökigt då, har man bara 27 kvadratmeter att förfoga över så är det lätt hänt!

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla