Miniblinkers?

danne_the

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2004
Hoj
gixxer 1000 04
Nån Som Vet Några Snygga Mini Blinkers Till Gsx-r 1000 O4 Liknande Dom Nedan?
Dom Här Går Att Beställa Från men tycker Det Känns Drygt Bara För Ett Par Blinkers Också Kostar Dom Ca 800 Skr

Bifogat

• FRAM BLINKERS'.jpg
    FRAM BLINKERS'.jpg
    45.6 KB · Visningar: 181
Sådana vill jag också ha!!! Jag beställde blinkers från Bikersneed (Cat eye carbon) Men det är ju ett helvete att få dom att passa .

sonis skrev:
Sådana vill jag också ha!!! Jag beställde blinkers från Bikersneed (Cat eye carbon) Men det är ju ett helvete att få dom att passa .

jag ska fan beställa nu på engång nån som vet ungefärlig frakt?

danne_the skrev:
jag ska fan beställa nu på engång nån som vet ungefärlig frakt?

Att folk ska ha så bråttom att beställa sina blinkers... till våren finns det säkert fler att välja på! :rolleyes: *pekar på avataren*

danne_the skrev:
Nån Som Vet Några Snygga Mini Blinkers Till Gsx-r 1000 O4 Liknande Dom Nedan?
Dom Här Går Att Beställa Från men tycker Det Känns Drygt Bara För Ett Par Blinkers Också Kostar Dom Ca 800 Skr

Nej Jag Har Ingen Aning!

Kolla Med Bikersneed Kanske!

Varför ej göra som mig....
Använde mig av bil sidoblinkers, billigt och utseendet duger enligt mig.

Edit: mina fram är från Saab

Bifogat

• DSC00582 blinkers.JPG
    DSC00582 blinkers.JPG
    73.1 KB · Visningar: 352
Last edited:
Willmar skrev:
Varför ej göra som mig....
Använde mig av bil sidoblinkers, billigt och utseendet duger enligt mig.

Instammer! tex peugot 307 sina sido blinkers, komplett med lampa under hundringen..snyggt dropp formade och hvita....

Gillar iden med bilblinkers, var hittar man dem? Menar om man inte är sugen på o knalla in och köpa original, låter dyrt. Har biltema?

från vilken saab va det? Har du kanske måtten på dem?

FreddaAbborre skrev:
Gillar iden med bilblinkers, var hittar man dem? Menar om man inte är sugen på o knalla in och köpa original, låter dyrt. Har biltema?

från vilken saab va det? Har du kanske måtten på dem?

Från Saab har du samma sidoblinkers, 900, 9-3, 9-5 Sen har du ett annat från 9-3ss (sportsedan)

Opel har ganska många olika former...
Bara att kolla runt på lite ställen, be lite snällt :D

Gå in på stylingsidor till bil och mumsa runt bland alla blinkers. www.bilnavet.com

Sidoblinkers till bilar är bra :tummenupp Mina är från en lokal biltillbehörsfirma. "Universalblinkers" tror jag det stod på påsen :hihi 40 spänn styck :tummenupp Man ser kanske inte så bra på bilden, men hade ingen bättre.

Bifogat

• DSCF00351.jpg
    DSCF00351.jpg
    119 KB · Visningar: 291
Ett litet tips när det gäller bilsidoblinkers, gå in hos plåtkillarna på bilverkstan, dom brukar ha ett brett sortiment av sånt på sin vagn.
Ofta så är något plastclips knäckt, men dom går ändå inte att använda vid montering på hoj, ibland har dom helt fräsha som har blivit över.

Där kan du nog komma billigare undan, typ en bullpåse eller så :hihi

Saab/Opel/Chevrolet/Daewoo (vet inte till vilken bil dom hör, men det är en sån plåtverkstad) har ett par jäääkligt slimmade E-märkta vet jag!

Jag har spanat i dom som sitter på chefens a-klass också, e-märkta, vita och lagom storlek...

Arctic#1 skrev:
Instammer! tex peugot 307 sina sido blinkers, komplett med lampa under hundringen..snyggt dropp formade och hvita....

Är det godkännt på bes att ha bilblinkers fram?

/j

Vet ej, men dom ar iaf e-markta...møjligtvis blir det lite fel med synsvinklar och så...

Arctic#1 skrev:
Vet ej, men dom ar iaf e-markta...møjligtvis blir det lite fel med synsvinklar och så...

Precis vad jag har undrat ! När man tar bort sina original blinkers och ersätter med bil typ så syns det väldigt dåligt framifrån ... men det kanske är värt det ?

Nyheter
Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Back