Miniblinkers till ninja -96

racermasen

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2008
Hoj
MV Agusta F3 racehoj
Skit fan:huvet jag lyckades tapp hojen och slå sönder framblinkersen. Blev lite repor på kåpan men inte så farligt. Nu när blinkersglaset ändå är trasigt så tänkte jag att man skulle montera dit något snyggare än dom "klossar" som sitter där idag. Har sökt runt på forumet och på nätet men det verkar bara finnas till nyare hojar. Någon som vet vart man kan hitta till äldre hojar? Även sådana saker som enkelcuts osv kan ju vara kul.

Jag har en Ninja 95:a och till den så går det att köpa i stort sett vilken miniblinkers som finns. Så det borde väl inte vara nån större skillnad. På t.ex MC-varuhuset i Sthlm har dom väl ca 20 st olika att välj emellan. Du får väl räkna med att plocka bort kåpor o.dyl för att byta, men det är en enkel match

Lycka till

Jag har en Ninja 95:a och till den så går det att köpa i stort sett vilken miniblinkers som finns. Så det borde väl inte vara nån större skillnad. På t.ex MC-varuhuset i Sthlm har dom väl ca 20 st olika att välj emellan. Du får väl räkna med att plocka bort kåpor o.dyl för att byta, men det är en enkel match

Lycka till

ok, får kika runt lite. Man vill ju helst hitta något som passar utan att behöva bygga om fästen osv. Har du några bilder på hur det ser ut på din?

Last edited:
Back