Mini-moto på Ebay Hur högt tjänar man på att gå?

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Minimoto på Ebay Hur högt tjänar man på att gå?

Jag ska ner en resa till Tyskland på februari lovet (v.8). Sen när jag kollad på Ebay idag så hittade jag en Minimoto som just nu ligger på 85.00 euro men som självklart kommer öka i priset en del. Men hur högt upp tjänar man på att gå? Länken till den finns:Här
Tack för seriösa svar.

Last edited:
Den där hade jag inte vågat köpa, aldrig sett en sån innan och motorn såg annorlunda ut. Inte säkert det blir lätt att skaffa reservdelar till den.

Therudeboy skrev:
Den där hade jag inte vågat köpa, aldrig sett en sån innan och motorn såg annorlunda ut. Inte säkert det blir lätt att skaffa reservdelar till den.
Precis min tanke, köp ett känt märke istället, GRC, Polini...

Mr.Dna skrev:
Jag ska ner en resa till Tyskland på februari lovet (v.8). Sen när jag kollad på Ebay idag så hittade jag en Mini moto som just nu ligger på 85.00 euro men som självklart kommer öka i priset en del. Men hur högt upp tjänar man på att gå? Länken till den finns:Här
Tack för seriösa svar.

Tack för länken. Nu får du bjuda mot mig :tungan

Köp inte den, inte 100% men det ser ut som en tidig Blata eller något.

Kolla fotpinnar och prylar! Då är det betydligt bättre att köpa någon gammal GRC GP1:a eller liknande om du är ute efter att det ska vara billigt.

Inte får du rejsa med den heller i maxat-serien iom dämparna bak + skum motor.

Okej tack för svaren iallafall. Eftersom jag inte har en aning om vad man ska kolla på när det gäller en minimoto. Men jag väntar nog hellre då som ni förslog. :banana

Last edited:
Börja med att skriv minimoto och skit i bindestrecket. Sen surfar du in på www.maxat-racing.com så kan du läsa dig till vad du ska köpa och inte köpa//mvh

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park