Mina nerver...!!!

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Står o steker grönsaker och biffar. Dottern (7 år) skriker för fullt, för hon klämt sig i dörren. Katten har trasslat in sig i kopplet ute i trädgården. Sonen (5 år) kommer in och slänger sitt svärd innanför dörren, i kattlådan(!). Dottern hämtar in katten som omedelbart sätter sig i lådan, varpå dottern sliter ut svärdet som katten radan bajsat på. Resultatet blir att katten kladdar ner tassarna och svansen. Sliter snabbt bort stekpannan för att rädda maten och släpar sedan in kattfan i duschen. Att tvätta en långhårig katt är inte det lättaste....!!!! Varför ska allt hända på en o samma gång...? :censored :huvet

Nu ska jag stoppa proppar i öronen och gå ut och sitta lite på hojarna i förrådet och skita i om ungarna slår ihjäl sig eller huset brinner upp...

exiteme skrev:
Står o steker grönsaker och biffar. Dottern (7 år) skriker för fullt, för hon klämt sig i dörren. Katten har trasslat in sig i kopplet ute i trädgården. Sonen (5 år) kommer in och slänger sitt svärd innanför dörren, i kattlådan(!). Dottern hämtar in katten som omedelbart sätter sig i lådan, varpå dottern sliter ut svärdet som katten radan bajsat på. Resultatet blir att katten kladdar ner tassarna och svansen. Sliter snabbt bort stekpannan för att rädda maten och släpar sedan in kattfan i duschen. Att tvätta en långhårig katt är inte det lättaste....!!!! Varför ska allt hända på en o samma gång...? :censored :huvet

Nu ska jag stoppa proppar i öronen och gå ut och sitta lite på hojarna i förrådet och skita i om ungarna slår ihjäl sig eller huset brinner upp...

haha! det är fan rätt det! :D

Genast så känns min matlagning mycket trevligare. :) Tack :tummenupp

// AA - steker köttfärs med blånagel efter att ha tappat stekpannan på tån

exiteme skrev:

Saker och ting brinner ner, inte upp. :tomten

Skämt och sido, jobbigt värre! Mina bröder är likadana fast skrik och bråk dygnet runt! :huvet Men eftersom om mina föräldrar har separerat och barnen hos farsan är 9-12 år så är det lugnt dära... sköönt..
Den dagen kommer för dig också, stå på dig, du klarar det!! :tummenupp :tummenupp

Swedie skrev:
Och ändå har du tid att skriva på Sporthoj.com? hum ;)

Jag har stoppat bomull i öronen, kastat ut barnen, skickat iväg maken, fällt ner persiennerna och låst dörrarna... :rolleyes:

Jag kan vara barnvakt. Är äckligt fattig och har bra barnvana samt kattvana. Skall tilläggas att jag är orädd för bajs.

exiteme skrev:
Jag har stoppat bomull i öronen, kastat ut barnen, skickat iväg maken, fällt ner persiennerna och låst dörrarna... :rolleyes:

Fel, låst upp dörren och rullat ut hojen i det vackra vår vädret för att kunna slappna av och vara sig själv för en stund... :tummenupp

Henkka skrev:
Fel, låst upp dörren och rullat ut hojen i det vackra vår vädret för att kunna slappna av och vara sig själv för en stund... :tummenupp
Jag kan inte köra hoj på ett tag :4skrika :mad: :( :gråta :6surkart :5sure

Bikerbitch skrev:
Jag kan vara barnvakt. Är äckligt fattig och har bra barnvana samt kattvana. Skall tilläggas att jag är orädd för bajs.
Synd du inte var barnvakt här idag då. Jag serverade vildris med aubergine och vitlök tillsammans med provencalebiffar. Till efterätt Tiramisu.... :tummenupp

exiteme skrev:
Jag kan inte köra hoj på ett tag :4skrika :mad: :( :gråta :6surkart :5sure

Inga bortförklaringar här inte, kan HD-snubbar köra hoj med "tvillingar i kistan" så kan väl du det med! Silvertejp löser alla små problem!

EDIt: Vet du om det blir en pojke eller flicka? Kan bara vara kul att veta.. :)

Henkka skrev:
Inga bortförklaringar här inte, kan HD-snubbar köra hoj med "tvillingar i kistan" så kan väl du det med! Silvertejp löser alla små problem!

EDIt: Vet du om det blir en pojke eller flicka? Kan bara vara kul att veta.. :)
Med tanke på allt lidande den åsamkar mig, så kan det bara vara en av manligt kön... :D
(Rättare sagt: Har inte en susning...)

exiteme skrev:
Synd du inte var barnvakt här idag då. Jag serverade vildris med aubergine och vitlök tillsammans med provencalebiffar. Till efterätt Tiramisu.... :tummenupp

Mamma mia! Är du en stjärnkock eller? Jag kan hälsa på sen om jag ska till Tyskland o handla hoj [drömplaner]

Bikerbitch skrev:
Mamma mia! Är du en stjärnkock eller? Jag kan hälsa på sen om jag ska till Tyskland o handla hoj [drömplaner]
Gubben behöver inte kedja fast mig vid spisen. Står så gärna där... Älskar mat (Har jobbat som kock) och Peter klagar inte. Jo, på att han går upp i vikt... :rolleyes:

Kom bara förbi i nya huset. Vi har en jättegrill och gott om sovplatser.. Så kan du ta med lite öl från Tyskland :tummenupp

exiteme skrev:
Gubben behöver inte kedja fast mig vid spisen. Står så gärna där... Älskar mat (Har jobbat som kock) och Peter klagar inte. Jo, på att han går upp i vikt... :rolleyes:

Kom bara förbi i nya huset. Vi har en jättegrill och gott om sovplatser.. Så kan du ta med lite öl från Tyskland :tummenupp

Inte illa :)
Sådan fru skall jag med skaffa en dag. *drömmer*
Förutom viktökningen då ;)

*/ ?>
Nyheter
Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

Back