Jag köpte ett par nya blinkers till hojen för ett tag sedan. Har precis monterat på dom och när de skulle provas så blinkade de första blinkarna i vanl fart sedan så blev det den där turbo farten som det kan vara på vissa miniblinkers. Jaha, tänkte jag. Då var det dags att bygga motstånd igen då
Tar det sedan tänkte jag för nu skulle jag köra en bit. Så jag tog mig en liten sväng och plötsligt så började det blinka i normal fart åt vänster
Men åt höger är det fortfarande turbo blink som gäller
Jag åkte hem igen och tänkte att jag skulle ta mig en titt på det hela. Provade vänster, och mycket riktigt den blinkade i vanl fart? Ja det var väll bra tänkte jag och så blinkade jag åt höger igen, första blinket gick i vanl fart sedan blev det turbo igen
Gjorde om denna proceduren ett antal gånger med samma resultat hela tiden. Vänster som vanligt, höger vanligt första blinket sedan i turbofart
Fattar ingenting!! Fast jag är åandra sidan inte sådär jättebra på el så snälla någon HJÄLP MIG
Lägger in en bild på blinkarna så ni vet vilken variant det är om ni har varit med om samma sak.
Jag åkte hem igen och tänkte att jag skulle ta mig en titt på det hela. Provade vänster, och mycket riktigt den blinkade i vanl fart? Ja det var väll bra tänkte jag och så blinkade jag åt höger igen, första blinket gick i vanl fart sedan blev det turbo igen
Gjorde om denna proceduren ett antal gånger med samma resultat hela tiden. Vänster som vanligt, höger vanligt första blinket sedan i turbofart
Fattar ingenting!! Fast jag är åandra sidan inte sådär jättebra på el så snälla någon HJÄLP MIG Lägger in en bild på blinkarna så ni vet vilken variant det är om ni har varit med om samma sak.
Och det är ingen utav dem som missar ibland heller