Mina ex ! (Gridgirls)

Starstriker skrev:
http://wijhenke.net/-gridgirls.htm

Tja, vad säger man. Jag skulle kunna nöja mig med vilken som helst av dom där. Vad sägs om rumpan i den kortkortkortkorta blå klänningen tex ?

Bra skit men fan va jag hatar brudar som inte äter för att bli/va smala!! Ät för fan o träna upp en bra kropp... så satans mkt snyggare.
Bruden med svarta kortisar är ju en som ätit ner sej! bara sladder även att hon är smal!! Torsk!

Plelle skrev:
Bra skit men fan va jag hatar brudar som inte äter för att bli/va smala!! Ät för fan o träna upp en bra kropp... så satans mkt snyggare.
Bruden med svarta kortisar är ju en som ätit ner sej! bara sladder även att hon är smal!! Torsk!
Fanns ju faktiskn några av tjejerna som var vältränade!

Well... De som var "otränade" är i mina ögon tränade. Iaf om man jämför med mig ;) Går fortfarande och drar omkring på vintersviden........... :gnissla

Komsiii komsii. Snart dyker alla diskussioner upp hurvida dessa tjejer bara är offer för mansvärlden och att de måste få uppmärksamhet på något sätt..jada jada.

Undrar hur mycket såna här töser tjänar egentligen, det är jag nyfiken på!

Försöker du sabba min koncentration eller? :7peta
Jag försöker faktisk plugga! :4skrika
Nu får ingen posta nåt meddelande närmsta timmen så jag kan göra lite nytta här borta. Jag har fan redovisning imorgon. :rolleyes:

Plelle skrev:

hon är jäkligt vältränad kan jag säga. Ser du inte det vet?

Bikerbitch skrev:
Komsiii komsii. Snart dyker alla diskussioner upp hurvida dessa tjejer bara är offer för mansvärlden och att de måste få uppmärksamhet på något sätt..jada jada.

Ja om du drar upp den diskussionen isåfall.

\Masonit

Oj!

Sjyssta kläder hon Proton-tjejen har. Undrar hur hon kommer i den dressen
på morgonen. Smörja in sig med vaselin eller dylikt. Jag skulle kräva en duktigt fet lön för att stå i griden iförd den latexdressen. Nu är ju jag kille dock så det är ju inte aktuellt. Eller? ;)

Plelle skrev:
o va fan vi du om hur mycket dom äter då????

Starstriker skrev:
http://wijhenke.net/-gridgirls.htm

Tja, vad säger man. Jag skulle kunna nöja mig med vilken som helst av dom där. Vad sägs om rumpan i den kortkortkortkorta blå klänningen tex ?
just hon undrar jag hur många av killarna tänker så¨här: HMMM, MAN SKULLE TATT ETT STDIGT GREPP OM SKINKORNA O SÄRAT O SEN TRYCKT IN DEN HÅRT, MMMMMM:) HAHAHAHAH

Plelle skrev:
jag håller med, fy fan hur det ser ut med tjejjer som är smala pga att dom inte äter, blir lösfläsk över hela kroppen på dom,

det är musklerna som gör figuren på kroppen och fläsket som gör hur bra det syns

Dom ser ju att som mina ex ju... (iaf kroppsmässigt...) :D :D :D

Konstigt nog har dom flesta exen haft stora lökar. O jag älskar ju små :va
Varför har jag sådan otur för :gnissla

.../Yoshi

Bikerbitch skrev:

Hej. Vet du att svenska killar numera går efter brunetter. De vill kunna prata med dem åxå...! :Bugar
Nåja, jag tycker att de är snygga att se på men vet inte om det går att kommunicera på nåt vettigt sätt. De kanske bara förstår mig om jag stönar??? :dummer

Back