min sista vers??

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Var och kollade revbenen, de var allmänt av, de flesta.
Sen ringde läkaren och sa att jag måste komma akut till ytterligare en lungröntgen. Jag fattade inte varför, men hon sa att det såg ut som cancer.
Så nu ska man dit å kolla läget, jag vill i min enfaldighet tro att det beror på alla mina trasiga kotor i ryggen, men hon var som skeptisk.
Kan bara hoppas att hon har fel, men kanske lika bra att kolla upp. Himla duktig läkare iaf! :tummenupp
Tror iaf att det går bra, läkare SKA ha fel! :D
Annars kör jag mig in i graven, haha!

Håll en tumme för mig, snälla...

SATANS!!

Fy FAN va tungt... Skulle skaka som en skallerorm hela vägen till sjukan...

Håller defenitivt tummen.........

Håller alla tummar som finns och hoppas att det är falsklarm.

Tänk på att det mycket väl kan gå att fixa till även om det är skarpt särskilt om det upptäcks i tid.

Aj fy fan vad illa!!

Vad har hänt?

Varit där, gjort det, gillade det inte. :död
Håller tummarna! :tummenupp :tummenupp

Men hallå, vad har du gjort från början då? Jag måste missat något här...

Edit: Sa hon verkligen så? Vilket djävla sänke till sköterska i så fall... sånt får dom väl för fan sköta lite smidigare i så fall.

HW skrev:
Men hallå, vad har du gjort från början då? Jag måste missat något här...

Edit: Sa hon verkligen så? Vilket djävla sänke till sköterska i så fall... sånt får dom väl för fan sköta lite smidigare i så fall.

Vad ska de säga istället då? Du har en förmodad cellförändring i lungvävnaden? Man fattar förmodligen ändå vad det handlar om. Tveksamt om det går att linda in en sådan sak på ett bra sätt.

En jobbarkompis fick för övrigt cancer i lilltån (elakartad, dödlig utgång) där läkaren tittade och sa

-Det där är cancer, den där tån är bara att fimpa av.

Smidig herre.

:3freak

Edit: Hoppas slutligen att det inte är något allvarligt utan precis som du tror, skit på röntgenbilden.

Last edited:
Hoppas det löser sig. Inte roligt å sitta å vänta på besked heller :(

jesseboy skrev:
Sen ringde läkaren och sa att jag måste komma akut till ytterligare en lungröntgen. Jag fattade inte varför, men hon sa att det såg ut som cancer.
Så nu ska man dit å kolla läget, jag vill i min enfaldighet tro att det beror på alla mina trasiga kotor i ryggen, men hon var som skeptisk.
Kan bara hoppas att hon har fel, men kanske lika bra att kolla upp. Himla duktig läkare iaf! :tummenupp

Håller tummarna, alla tre. Förändringar på lungorna kan vara så mycket annat, ärrbildningar fr en lunginflammation du inte vet att du har haft t ex.

jesseboy skrev:

ÅÅ nej, gud vad hemsk! stackare, hoppas verkligen hon har fel!!!!!! Lycka till nu iallafall då med röntgen...

Har det inte hänt nåt? När skulle du in... Fan...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT