Min nya hoj:D

hekke

Medlem
Gick med
26 Mar 2006
Hoj
Kawasaki
yay :banana , nu kan jag också va med och leka:) var och hämtade den här igår, blev 60 mil totalt att åka:brinnerup men det var det värt :tungan

Så ska man bara ta kortet också.. så inte polisen blir upprörd :Bugar

Nu ska jag fortsätta min gigantiska forskning om hur avgasporten fungerar på denna maskin, är ju tydligen ingen vanlig.. skål på er :fyllisar

Last edited:
Okej....

Det hade ju inte skadat om du skrev vad det var för någon :7peta

hekke skrev:
2215951 yay :banana , nu kan jag också va med och leka:) var och hämtade den här igår, blev 60 mil totalt :brinnerup men det var det värt :tungan

Så ska man bara ta kortet också.. så inte polisen blir upprörd :Bugar

Nu ska jag fortsätta min gigantiska forskning om hur avgasporten fungerar på denna maskin, är ju tydligen ingen vanlig.. skål på er :fyllisar
Men bild då ffs

Grattis föresten

BTW Jag åkte också 60 mil för att hämta min och det var det värt.

hekke skrev:
2215997 hehe oops.. bilderna krånglade visst lite:P men nu ska det funka:D

Den var nice =)

Är där nått tryck i den då :yoparty

Var det inte en här på Sh som hade den innan :va

Loy skrev:
2216003 Den var nice =)

Är där nått tryck i den då :yoparty

Var det inte en här på Sh som hade den innan :va

Jo den är köpt av asskicker89 här på sh, det är ett jävla drag i den, räcker gott och väl.. speciellt när man bara kört moppe och sunkig 80cc cross förut :näsblod

Det ända som jag inte riktig gillar är framlampan.. så den ska bytas inom kort :)

hekke skrev:
2216026 Jo den är köpt av asskicker89 här på sh, det är ett jävla drag i den, räcker gott och väl.. speciellt när man bara kört moppe och sunkig 80cc cross förut :näsblod

Det ända som jag inte riktig gillar är framlampan.. så den ska bytas inom kort :)

Gött =)

Köp Inte Ufo twinlights bara, lyser som en jälla ficklampa.

Loy skrev:
2216041 Gött =)

Köp Inte Ufo twinlights bara, lyser som en jälla ficklampa.

Hade det på moppen, bästa lyset av alla i moppefuckoliga :tungan så ljuset är det inget fel på. Men därimot är det så grymt vanligt och tråkigt så det finns inte, så nånting som lyser minst lika bra som ufo med halogen men är snyggare + ovanligare vill jag ha:) några tips?

hekke skrev:
2216095 Hade det på moppen, bästa lyset av alla i moppefuckoliga :tungan så ljuset är det inget fel på. Men därimot är det så grymt vanligt och tråkigt så det finns inte, så nånting som lyser minst lika bra som ufo med halogen men är snyggare + ovanligare vill jag ha:) några tips?

Vafan, jag tycker mitt lyser riktigt dåligt på båda mina hojar :va

hekke skrev:
2216095 Hade det på moppen, bästa lyset av alla i moppefuckoliga :tungan så ljuset är det inget fel på. Men därimot är det så grymt vanligt och tråkigt så det finns inte, så nånting som lyser minst lika bra som ufo med halogen men är snyggare + ovanligare vill jag ha:) några tips?
Du kan ju om du orkar bygga ett eget. Bara skaffa halogenlampor och bygga in i en annan form.

Loy skrev:
2216112 Vafan, jag tycker mitt lyser riktigt dåligt på båda mina hojar :va
Mitt lyser riktigt bra.

philsson skrev:
2216518 Alltid gillat KDXen.. gav du 23k? :confused:
På med gaffelskydden. :fatta!

Ne fick ner den till 21'000kr :) tycker ni det va dyrt lr billigt?

Fick inte med några gaffelskydd :död men funderar på att köpa det, Kx125'ans borde väll passa, vad jag fattar så är nästan allt identiskt mellan dom :confused:

hekke skrev:
JO kolla på atlasfighters ligger länk på start här på SH men tror det var atlasfighters.se kolla där jag hittade iaf en lampa som jag gillade;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT