Min Hoj Stulen!! Suzuki Dr 600.

RRickard

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
FAAAAAAAN!! :mad:

Kom ut i morse och hojjen va borta :(
Låset var klippt.

Snälla håll ögonen öppna, Hade bara trafik försäkring! Den stod på Birgerjarlsgatan 121 i Stockholm.

Det är en svart Suzuki Dr600 -85
Ombyggd med acerbis lyse, motard stänka, miniblinkers, annan röv med små blinkers m.m. Nylackad ram å tank, helsvart!
Hann inte sätta på motardhjul, så det är orginal.

Reg nr. OYC 125

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=41549

Last edited:
RRickard skrev:
Snälla håll ögonen öppna, Hade bara trafik försäkring!

Kan vara en bra förklaring varför i alla fall halvförsäkring är att rekomendera. Men du höjde inte försäkringspremien i alla fall...

Hoppas du hittar hojen...........och personen som var klåfingrig.

Fan tråkigt, sedan blir det bara värre med att du har trafikförsäkring.

Blir så jäkla trött på att läsa sådant här :mad: Fattar inte varför man aldrig får ha någonting ifred!

Fan va surt! Bågen var ju nyfixad o allt :(
Man kan ju hoppas att det är några snorungar som bara har ställt den i ett buskage nånstans när de lekt färdigt.

fan va tråkigt! den e ju grym...hoppas du får tilbax den..ska hålla ögonen öppna även fast att chansen är liten att man ser den.

Vad roligt allt känns just nu :(
Lagt ner alla mina pengar och min lediga tid på den här hojjen dom senaste månaderna..

:(

Trist som fan. :mad:

Men...att parkera hojen på gatan inne i stan utan stöldförsäkring är väl rätt vågat eller? En halvförsäkring kan ju inte vara speciellt dyr på en DR600.

K-Micke skrev:
Trist som fan. :mad:

Men...att parkera hojen på gatan inne i stan utan stöldförsäkring är väl rätt vågat eller? En halvförsäkring kan ju inte vara speciellt dyr på en DR600.
Åa andra sidan får man inte många spänn av bolaget för en sån, en specialförsäkring där de sett bilder på hojen osv hade nog varit det bästa.

Silwer skrev:
Åa andra sidan får man inte många spänn av bolaget för en sån, en specialförsäkring där de sett bilder på hojen osv hade nog varit det bästa.

Handlar ju inte om många spänn ändå egentligen. Fast när det blev som det blev hade ju alla småpengar man fått av f-bolaget varit en 'vinst'.

Men det är lätt att säga i efterhand.

Måste också säga att jag bleklagar... Har ju också en DR600! Tror nog att du lagt mer bra mycket mer tid och pengar på din, dock.. Men jag skulle inte vilja att min blev stulen heller... Håller man på och pilla varje dag så blir man sur och ledsen när sånt händer.

Hoppas verkligen att det löser sig! :(

STOCKHOLM
Rån i Enskededalen
Vid 10:30 rånades ICA Supermarket i Enskededalen av två gärningsmän. Efter rånet avvek männen på en svart mc i okänd riktning. En stor polisstyrka har satts in i spaningarna efter rånarna.
04-05-10 10:54

Bergis din, RRickard.

Sjukt irriterande,

själv har jag 3 skivbromslås o hojen står inomhus med larm och hojen e larmad......hoppas VERKLIGEN att det räcker....åå just d styrlyset också såklart.

Funderar också på att skaffa en trådlöswebcamera med rörelsedetektor....då kanske det blir säkrare....

Hoppas han åker dit ( eller hon ) :fatta!

Hoppas också du hittar hojen...

Jag kan tänka mig att slå "lite" hårt på en hojtjuvs fingrar med en slägga....

Mattias skrev:
STOCKHOLM
Rån i Enskededalen
Vid 10:30 rånades ICA Supermarket i Enskededalen av två gärningsmän. Efter rånet avvek männen på en svart mc i okänd riktning. En stor polisstyrka har satts in i spaningarna efter rånarna.
04-05-10 10:54

Bergis din, RRickard.
ring polisen och kolla om det va din hoj dom åkte på vid rånet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...