Miljöhojj!!

Jag vet inte varför men den påminner mig om "plastcykeln" som fanns i början av 1980-talet (tror jag).

Savage skrev:
2623999...toppfart på 80 knyck...
Jag är nog skeptisk till att åka fortare än 80 med de däcken :rolleyes:

Bra tänk, nånstans ska vi ju ta vägen när bensinen tar slut. Synd att bränsleceller och annan alternativ teknik har så långsam utveckling bara.

Fast ljudet är nog inte så ballt förståss... :D

Massproducera och skicka ett par miljoner till indien o dom där länderna där de kör moppe fortfarande som absolut första alternativ... värre för miljön finns väl inte än tjock dimma av oljeblandad luft... blää

Såg precis det swedie att tråden redan fanns, satt och leta efter någonstans att radera min tråd men hitta inte det, tack för att du stängde ner den :)

Är där någon som kan svara på en liten fråga som jag undrar över egentligen när det gäller miljöfordon, varför och åter varför skall dom alltid göras så otroligt råfula??? Varför kan man aldrig göra en snygg design så att åtminstonde utseendet blir attraktivt, när nu prestandan är så kass som den är.

Vad jag är trött på bränsleceller! Ingen känsla alls. Jag ser gärna att fler satsar pengar på att köra vätgas i "traditionella" förbränningsmotorer.

Mazda kör ju vätgas i wankelmotorn i en av sina RX-8-modeller... det är mumma!

Varför inte etanolkonvertera och vips så har man en miljöhoj med lika mycket eller mer effekt?! :)

Det finns en del såna hojar här! Oftast turbohojar dock eftersom man slipper IC om man kör E85. Nackdelen är ju att hojen drar mycket mer med E85 och det är svårt att få tag på överallt om man har trimmat in den för det, justerat insprut/fuggar osv. Men kör man bara 402m så är det ju sak samma :hihi

Kolla denna istället:
http://www.e-mx.net
Ser ju coolt ut o koppla laptopen till hojjen o "mappa" den till högre effekt.
Tydligen likvärdig med honda 250 cr rätt programerad.;) kanske!!!
-Tyvärr får man ju ladda rätt ofta om man ska ha effekt

Bara en tidsfråga innan man blir frånaccad av en elhoj.

Gahh vad alla har blivigt "miljötokiga".
Lite mera värme kommer vi inte dö av och oljan kommer troligtsvis räcka tills vi går i graven och då är det inte längre vårat problem!

WOW!:D

"Gahh vad alla har blivigt "miljötokiga".
Lite mera värme kommer vi inte dö av och oljan kommer troligtsvis räcka tills vi går i graven och då är det inte längre vårat problem!"

Bafatt du inte kan fortplanta dej. fort5ätt va encellig!!

Bifogat

• 46.jpg
    46.jpg
    93.8 KB · Visningar: 67
Le Mans skrev:
2624426 Kolla denna istället:
http://www.e-mx.net
Ser ju coolt ut o koppla laptopen till hojjen o "mappa" den till högre effekt.
Tydligen likvärdig med honda 250 cr rätt programerad.;) kanske!!!
-Tyvärr får man ju ladda rätt ofta om man ska ha effekt

Bara en tidsfråga innan man blir frånaccad av en elhoj.

Inte för och vara den som är den, men den såg mer ut som en elektrifierad mountainbike tyckte jag.

Ja! Ok, Det är ingen sporthoj +den är ju inte en designstudie som hojen i början på tråden.
Den är ju gjord för mx. så varför skaren se ut som en mc om den inte ska släpa på en tung fucking motor?

Alla hästkrafter som nämns härodär ska ju frakta kilon också...

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back