Mikuni RS förgasare

suzukipojken86

Det löser sig nog
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
hojlös
Hej

Är det någon som vet vad det här är för förgasare?? Jag tror det är RS38;or men dom skiljer sig mot dom jag får upp på nätet, tacksam för svar.

//Robert

IMG_4965[1].JPG

IMG_4966[1].JPG

Är dom inte missfärgade så verkar husen vara gjutna i magnesium istället för aluminium. Bra fynd isåfall.

Är dom jättelätta?

Jag har inte plockat bort dom än, men dom ser inte använda ut. Jag funderar på att sälja dom, så då är det ju bra att veta vad det är för något.

Är dom inte missfärgade så verkar husen vara gjutna i magnesium istället för aluminium. Bra fynd isåfall.

Är dom jättelätta?

Jag plockade av dom och jämförde dom med ett par VM29ss förgasare som är originalförgasare till gsx-r 750-86, och jag tyckete inte att det va någon speciell skillnad på vikten.dom är inte missfärgade och dom ser ut att aldrig varit använda.

Jag hittade liknande förgasare när jag sökte på yoshimura RS 38, men går jag in på deras hemsida så hittar jag inga sådana.

Det är inga förgasare som säljs idag av Yoshimura tror jag. Är nog rätt ovanliga att hitta begagnade också.

är det yoshimura rs33 så har du gjort ett jätte fynd. Saknar min ombyggda sukka-85

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon