Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lånar den här tråden lite..
Jag behöver byta lågfartsmunstycke zx6r. Har kört allt utom ultraljud, de är helt igensatta o går inte att se igenom utom ett som jag ser en liten ljusspringa. nu till min fundering. kolla på nya munstycken "lelles" o blir inte klok på måtten på deras hemsida mina är 28mm / 5mm. Men vad jag ser har de inte med 28mm av de man kan beställa närmast är 27,5, men bilderna vid sidan är alla 28mm!!??
View attachment 424805
Mikuni brukar väl vara 27,8 eller 28,1 långa? (Trodde att det siatt Keihin i ZX6R)
Oki, då är jag medsom jag skrev i den andra tråden #space lyfte, "storlekarna" angedda i listan är inte de yttre dimensionerna utan "storleken" på hålen i munstyckena.
Sen skulle jag gissa på att det utsatta måttet 28mm inte är exakt på hundradelarna, kan väl lika gärna vara 27,8 eller 28,1 beroende på vad toleransen är satt på.
Mikuni brukar väl vara 27,8 eller 28,1 långa? (Trodde att det siatt Keihin i ZX6R)
Det är iofs sant, jag slog modell årgång på Lelles sida avd förgasare och dessa kom upp. Och lågfarts munstycke ser exakt ut som mina! Kan vara min hoj som är en gammal racehoj o de kan ju möjligen bytt förgasarbrygga i tidernas begynnelseSka kolla i garaget sen om ja hitta några fabriksmarkeringar
View attachment 424806
Broberg. Är det måttet tvärs över på ovansidan där mejselspåret är de menar på sina bilder jag länka med innan tro?
Jo, ser ut som ett mikuni.
Måtten är längd(28, eller 27,8 för att vara exakt) samt bredd(5mm) uppe vid mejselspåret. Andra sidan är den väl 2,5 mm.
Vilken storlek brukar stå instansat på munstycket(ser på din bild på sidan att storleken syns lite instansat
Det finns två olika storlekar på skälva emulgerings röret.. Det tunna med hål i.. Samma totalt längd men du skrotar det grövre munstycket om det är det tunna i dina förgasare. O om det är tvärt om läcker det förbi luft på fel sätt.
Mvh
Oki, såg det nu oxå, får skaffa förstorningsglas, finns inte en chans jag kan se numreringen annars![]()
Jo, ser ut som ett mikuni.
Måtten är längd(28, eller 27,8 för att vara exakt) samt bredd(5mm) uppe vid mejselspåret. Andra sidan är den väl 2,5 mm.
Vilken storlek brukar stå instansat på munstycket(ser på din bild på sidan att storleken syns lite instansat
Tackar VS, såg meddelandet. .Det kör vi på. Svarar här för det gick inte att ladda upp bild på meddelande sidan..
Det enda av de 4.a jag kan se nummer på
är detta/denna. Sitter på ena yttern.. View attachment 424811
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |