Migarationsverkets rasistiska handläggare

Markus skrev:
Kan någon upplysa mig om vad i följande formulering som är rasistiskt

De har nog kört uttalandet genom CMR*-tolken som är samma tolk som de körde varunamnet "Nogger Black" genom...

* Centrum Mot Rasism

De har nog kört uttalandet genom CMR*-tolken som är samma tolk som de körde varunamnet "Nogger Black" genom...

* Centrum Mot Rasism

Förmodligen, och det var huvudnyheten på 7-ekot i morse. :galen
Snacka om att vänstermaffian är orolig för SD's intåg nu, och jag sätter mina fiktiva punghår på att det kommer ha exakt motsatt effekt. :)

Misstänker starkt att det helt enkelt rör sig om ett oerhört brutalt försök
att kringå LAS för att bli av med en jobbig "medarbetare" med 30 års
statlig tjänst i CV'n.

Att bli beskyld för att vara rasse är väl 10-talets pedofilekvivalent...

Frågan är ju varför man skall acceptera detta? I Sverige utvisar vi en del brottslingar, att påstå att brottlingar skall utvisas och uppfostras är således inte rasistiskt. Däremot är det oförskämt mot de som drabbas/drabbats av riktig rasisms fasor att kalla lite Facebook-gnäll för rasism. Migrationsverket borde skämmas.

Detta är något som samtliga, från riktiga rasister till militanta antirasister, borde kunna vara överens om.

* Centrum Mot Rasism

Undrar vad som händer när Marlboros Black Gold kommer till Sverige. "Black Gold" skulle ju kunna antyda att det inte är cigaretter, utan en valuta för nysvenskar det handlar om... :rolleyes:

Undrar vad som händer när Marlboros Black Gold kommer till Sverige. "Black Gold" skulle ju kunna antyda att det inte är cigaretter, utan en valuta för nysvenskar det handlar om... :rolleyes:

Såg en glass-sort igår som hette "Indianer", man kanske borde tipsa CMR?

De är så mycket rasism histeri i sverige nu så man får klåda.
Tjejen fick sin uppsats om FÖRDOMAR tillbaka lämnad med uttalandet från läraren att de bröt mot någon skollag och deras värderinga för att hon skrev om fördomamar om invandrare:confused:

Nu har jag ju inte sett vad de andra uttalandena var, men jag törs anta att det om att skicka hem förstörande element var det värsta eftersom att det publicerades.

Och det är ju verkligen superlöjligt.

Ja det är helt otroligt vad det ska viftas med rasistkortet så fort man ifrågasätter invandrare/invandringen eller kostnader relaterade till detta.

Politikerna som gör sitt bästa för att hålla Sverige politiskt korrekt styrt måste vara otroligt skitnödiga när de nu inser att folket sakta men säkert börjar vakna upp och ifrågasätta.

Se bara hur Aftonbladet försöker utmåla amerikanen som talar om våldsideologin Islam under Almedalsveckan idag som en "Islamofob". De vet inte vad de talar om och borde sätta sig och läsa Koranen och Haditherna så kanske de kan förstå lite bättre att det han säger stämmer.

Se bara hur Aftonbladet försöker utmåla amerikanen som talar om våldsideologin Islam under Almedalsveckan idag som en "Islamofob". De vet inte vad de talar om och borde sätta sig och läsa Koranen och Haditherna så kanske de kan förstå lite bättre att det han säger stämmer.

Nu är det väl inte bara aftonbladet som utmålar honom som islamofob. Han har ju fått en del kritik för att han bland annat hittat på saker i sina anti-islamiska böcker.

Har du läst koranen och haditherna?

Ungefär som att du med Bibeln kan "bevisa" hur våldbenägna kristna är...

Ungefär som att du med Bibeln kan "bevisa" hur våldbenägna kristna är...

Vad har det med saken att göra? Erbjudandet kvarstår:
Du o korvgubbe kan starta er "Hata-kristna" tråd, jag lovar att bidra.
För övrigt har du fel, och det vet du. :) Du har fått det fiktivt insmetat i fejset av mig, BoSoZuKu, Stuff, Valen och andra kloka fritt tänkande medlemmar flera gånger, möjligen att det inte biter på dig tack vare foliehatten. :hej

Vad har det med saken att göra? Erbjudandet kvarstår:
Du o korvgubbe kan starta er "Hata-kristna" tråd, jag lovar att bidra.
För övrigt har du fel, och det vet du. :) Du har fått det fiktivt insmetat i fejset av mig, BoSoZuKu, Stuff, Valen och andra kloka fritt tänkande medlemmar flera gånger, möjligen att det inte biter på dig tack vare foliehatten. :hej
Jag har väl ingen tanke på att hata någon men samtidigt så har man nog lite problem med det kritiska tänkandet om man menar att en gammal skrift skulle ha någon större inverkan på hur folk beter sig. Å ytterligare lite mer problematiskt blir det om man själv inte ens har läst skrifterna i fråga...
Så att Koranen skulle förklara hur en och en halv miljard personer uppträder tar jag med en stor nypa salt och ser det som ungefär lika troligt som att påstå att Bibeln är det som styr mitt beteende.

Men vi lär väl aldrig bli eniga här. Du, och många andra, vill ju så desperat visa hur onda muslimerna är och hur goda och snälla vi i väst är och att allt vi har gjort mot andra folk har varit för deras eget bästa. Jag tror som sagt att alla muslimer är goda och onda, precis som att alla kristna är goda och onda och att det är omständigheter i nuet som avgör hur vi agerar.

Jag tror dessutom att du har uttryckt dig lite fel. Du borde betonat ANDRA kloka fritt tänkande medlemmar på något sätt. Nu kan man ju tro att du skulle mena att Valen, Stuff och BosseUzi skulle vara de där kloka personerna...

Ja, det vore ju en flejmbajt.:lol

fyfan va rasitiskt avatar du har,
Svart anka? joho du!

ne men, flesta e väl rasister, om en kille som kommit in i landet får ens jobb e man inte allt för glad på honom, ens hoj blir snodd av en invandrare är inget som e så skoj,

finns ju vissa delar där de e så många att polisens inte ens beger sig in i området för de för farligt för deras egen hälsa

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT