michael jackson från YttRe rymden??

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
i kväll fick jag det bekräftat.....
en interv med MR:Wacooooo jacko
rep:
du kan alltså svära på att du inte förändrat din kropp eller använt dig av plastikkirurgi??

MJ:
jo! jag har fixat näsan två ggr, bara för aTT KUNNA TRÄFFA DOM HÖGRE TONERNA BÄTTRE.men har absolut inte gjort nåt annat.

MJs sjukdom..Vitaligo (tror det heter så) en sjukdom som drabbar 2% av jorden befolkning per år(skaplig fullträff).

nu vet jag att gud finns!! han bor i california i ett paradis som heter neverland! där finns det ´neverending´ glassmaskiner och karuseller.gud har vitaligo och träffar alla dom höga tonerna

Tycker att efter denna prog.serie att jag har fått mer respekt för honom. Inte konstigt att han är lite underlig med tanke på den uppväxten som han haft! Han har ju rätt i att det är för lite kärlek här på jorden alla bara bryr sig om att jobba och skapa karriär och sätter barnen åt sidan.
Nej fan sluta kasta skit på honom och focusera på ditt eget liv istället....

ja men lite kul är det ju,håller samtidigt med om att det är för lite kärlek i denna värld

Marals76 skrev:
Tycker att efter denna prog.serie att jag har fått mer respekt för honom. Inte konstigt att han är lite underlig med tanke på den uppväxten som han haft! Han har ju rätt i att det är för lite kärlek här på jorden alla bara bryr sig om att jobba och skapa karriär och sätter barnen åt sidan.
Nej fan sluta kasta skit på honom och focusera på ditt eget liv istället....

Säger detsamma. Skoj att ha en farsa som jämt spöar skiten ur en, inte konstigt att man blir lite "sådär".

lite efterkonstruktioner från MJ kanske??men vet ju inte! han kanske bara ljuger ,han ljuger ju helt klart om diverse hudsjukdomar och om plastikingreppen

Såg ni det från Bashers intervjuer som MJ spelade in vid sidan av som Basher inte visar i sin dokumentär..
Ingen fan av MJ, men nog fanken har killen vinklat saker och ting jävligt snett, ingen sanning direkt..

jo jag såg det och vissta har dom vinklat det lite konstigt och ibland förvrängt sanningen helt men faktum kvarstår att mj ljuger och drar rövare om sina utseende modifikationer

Jag tycker faktiskt litta synd om MJ.
Alla verkar hacka och försöka hitta fel på nått sätt. Jag tror inte
att han haft sex med den mindreåriga pojken. Och jag tror på att
han fick den hudsjukdomen.

Nått som jag inte tror på är det där med att han bara opererat
näsan 2 ggr.

Men varför hålla på och gräva i det?! Om han vill skönhetsoperera
sig så ska väl han få göra det utan att få ta emot så mycket skit.
Som sagt så finns det måååååååånga andra tvstjärnor som opererat
sig men det skrivs det inte lika mycket om som med MJ.

Tänk själv om du skönhetopererat dej...det skulle inte va så roligt
om det kom ut i medier och folk hånade dig för det?!
Han é trots en människa som oss andra med känslor!

Sen att den reportern som var så berömd inte sa hela sanningen
och klippte bort mycket för att editera det till nått negativt är bara
ett till bevis på att reportrar gör allt för att få en story att sälja.

MJ må se ut som en apa i facet men detta börjar bli uttjatat så
låt han se ut så...alla kan inte va skönheter.

mj

ja okej då!! visst är det lite synd om MJ! men det är ändå rätt kul ;) :) ;) självklart! som vi alla vet ska man inte tro på ALLTskvallerjournalister skriver/säger, eller i allafall ta det med en nypa salt :zpy

vad fan har vi med hans operationer att göra....tycker bara det är kul när han ljuger journalister rakt upp i ansiktet, precis som dom ljuger o hittar på masa skit om honom.....vi har fan inget med det att göra.
Killen är ett geni vad det gäller koreografi och lyric/musik.....

Ang. antastning av barn som var uppe för ca 10 år sen så var det säkert några sunkiga föräldrar som tvingade sin unge att säga så för att dom såg chansen att tjäna pengar på honom .....lätt att sätta dit kändisar och populärt att säga att dom gjort en med barn o misshandlat en etc.

Han är dock ett barn i vuxen kropp........när han var barn så var han vuxen i ett barns kropp....nu tar han igen sin förlorade barndom......

Vitaligo kan han ha, det kan vi inte heller säga så mycket om.....klart att han kan vara med bland dom 2% som drabbas varje år.
Han verkar verkligen älska barn o försöker hjälpa så gott han kan, och han önskar att föräldrar umgicks med sina barn mer än vad dom gör idag.....och sen sitter vi o snackar skit om han för att han ljuger om några operationer hit o dit.....känns lite dumt att nervärdera en människa för att han inte vill tala om sina operationer som är hans privatsak.

//R

Tycka synd om?
No no no... Vi gör alla val i livet som leder oss framåt.
Vissa gör val som dom senare ångrar, men det är fortfarande
deras beslut som skapat deras liv.

Tycker jag synd om någon så vill jag förändra dennes situration,
jag vill styra dennes liv. Med vilken rätt kan jag styra en annan människa?

Fredrich skrev:
Tycka synd om?

Jag personligen menade inte att jag tycker synd om MJ för hur han ser ut....
snarare för att han blir påhoppad för att han gjort skönhetsoperationer och att folk hackar onödigt mycket på killen.

Det tycker jag é ett godtagligt skäl att tycka synd om någon...
utan att försöka styra nått....

Fredrich skrev:
Tycka synd om?

dessutom så blev han som litet barn tvingad till kändisskap.......han bestämmde inte det själv

Faktum är att Wacko Jacko har betalat monstruösa skadestånd pga anklagelser för sexuella övergrepp mot minderåriga. Han erkänner oxå själv att han sover tillsammans med barn. Jag anser att man e blind om man inte ser pedofilen i jacko, sen att han har haft en tuff uppväxt eller åtskilliga operationer, hudsjukdomar mm kan aldrig ursäkta hans förhållande till barn.

ja va fan..pop ikon

javisst om man inte ska focusera på hans levende eller konstiga prylar och utsendet, så har han ju bidragit enormt mycket,och det går ju knappast inte att säga att MJ är ett geni samt format en hel generation människor med sin konstform.jag tycker om konstiga och udda människor, men blev lite tagen av hans naiva sätt!han kanske inte lever så mycket i den vardag vi andra lever i?? skulle vara kul om MJ kunde komma på praktik en vecka och köra truck...skulle nog ändra min uppfattning då (kanske).

Grejen är väl att han omöjligen kan leva ett normalt liv även om han skulle vilja..
Sen är det sjukt mycket rykten om killen.. Det som är sjukast är att typ ett rykte från en Ding Ding Värld sen tas upp i aftonhoran som en sanning..
Jag tror inte MJ är peddo, han må vara knepig, men kolla som sagt den andra dokumentären, där även Basher är med, sådant som Basher utelämnade.. Vinklar man saker och ting kan folk se betydligt skyldigare ut än de är.

Det blir nog så när man inte får vara barn när man är liten.
Så nu återupplever han sin förlorade barndom med eget tivoli och glasskiosk. Lite kul att han ber om ursäkt för att han inte räckte upp handen i glasskön till kiosken som han själv äger. :bow

oFFkeFF skrev:
Grejen är väl att han omöjligen kan leva ett normalt liv även om han skulle vilja..
Sen är det sjukt mycket rykten om killen.. Det som är sjukast är att typ ett rykte från en Ding Ding Värld sen tas upp i aftonhoran som en sanning..
Jag tror inte MJ är peddo, han må vara knepig, men kolla som sagt den andra dokumentären, där även Basher är med, sådant som Basher utelämnade.. Vinklar man saker och ting kan folk se betydligt skyldigare ut än de är.

vilken annan del är det då????? andra dokumentären???

Ravetrancer skrev:
vilken annan del är det då????? andra dokumentären???

oFFkeFF menar nog MJ:s dokumentär film som spelades in samtidigt
som Basher var och gjorde sin dokumentär. Man såg det på filmen
att det fanns en liten videokamera som MJ:s folk satt upp och att
Basher inte visste det. Så när Basher knäppt av sin kamera och
snackade med MJ om att MJ var så bra m.m. så filmades det utan
hans vetskap. Sen i Bashers dokumentär så utelämnade Basher
att han talat gott om MJ och sa tvärtom i kameran. Men MJ:s lilla
kamera som var igång visar att Basher minuten innan sagt nått annat.

Jag é trött så det blev ingen vidare bra förklaring men hoppas du
fattar nått Rejvis.

de där med pedofilgrejen verkar lite konstigt men vet inget säger inget
men man blir ju knäckt på honom när han handlar
den å den å den å den vill han ha de finns ju inga spärrar han går ju bar å pekar
själv funderar man bara om man ska ha en pizza om man har råd med den

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...