Metallica till Ullevi!

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VTR 1000F Firestorm
WHohooo :) :banana :)

Metallica till Ullevi den 30:e maj kl.1830
Biljettsläpp onsdag 10/12 kl.1000, blir till att övernatta utanför turistbyrån i Kungälv :fyllisar

WHOHOOOOOOOOO! :yoparty

Släpps biljetterna på ticnet.se eller måste man ut och köa? :huvet

JAG VILL DIIIIIIT!!!!!!!!!!

har inga pengar
får "säkert" inte för morsan (åka själv)
vet inte ens hur jag ska komma dit, btw, vart ligger ullevi =)

De e llluuuuuugnt, ullevi ligger på samma gata som polishuset (skånegatan) där kan inget hända :rolleyes:

Hoppas fan att man kan köpa på ticnet... Å det vore väl fan om man inte får nårra.... maiden på scandinavium kan jag fatta att jag inte fick nårra, men 45000 på ullevi borde la inte gå på en tio minuter iaf....

Fan va grymt!

/H

Faaan va bra

Metallica 30 maj och studentskiva 2 juni (slut på gymnasiet)
+++++ att man kommer att ha sin första hoj då

Hur är det med biljetter? såg att de släpps på ticnet, måste man kämpa för att få tag på några eller kan man ta det lite lugnare

JAG MÅÅÅSTE VETA!!

jag bara måste dit!

1.när släpps det?
2.ska jag köa?
3.internet?
4.hoppas på att det står folk utanför och säljer 2hand?
5.jag kommer hänga mig om jag inte får komma dit!
6.kan nån skjutsa :banana

taxxam för info bro's :hihi

Det ska jag också åka på :rock
Blir 5e gången man ser dom då :)

biljetterna släpps 10 dec (Glömde skriva det i förra :kocko )

AnesThesiA DeZ skrev:
JAG MÅÅÅSTE VETA!!

jag bara måste dit!

1.när släpps det? 10/12
2.ska jag köa? Jaa!
3.internet? Kan bli övebelastat!
4.hoppas på att det står folk utanför och säljer 2hand? Ja det kommer det vara men DYRT!
5.jag kommer hänga mig om jag inte får komma dit! Jaa

6.kan nån skjutsa :banana Nej

taxxam för info bro's :hihi

Klart man ska dit! :yoparty

Last edited:
nån som ska åka tåg?
2 barn med vuxen e gratis =) annars kostar det skit..

vart ska man tjacka biletter?
eller funkare med gamla hederliga "billetten? "jag har ingen billett!" :banana

Jag ringde till t(u)ristbyrån i Kungälv igår som alltid säljer biljetter till göteborgsevenemang. Tanten där sa att väldigt många hade ringt under förmiddagen (jag ringde vid lunch) och för att vara säker på att få biljett så var man enligt henne nästan tvungen att köa. Jag frågade också om hon upplevde att det var lika mycket tryck som på Springsteen förra vintern, det var det inte sa hon, men verkligen inte långt ifrån.

Därför blir det att åka dit på tisdag eftermiddag med sovsäck, freestyle och en stoor termos kaffe och huttra i kölden. BTW, jag har hört att det bästa mot köld är att dela kroppsvärme med någon, finns det nån söt flicka härifrån som känner för att värma mig? OBS! Självklart är jag bara intresserad av det i rent medicinskt syfte för att förhindra köldskador... :tungan

Eller finns det någon annan härifrån som känner för att sitta där och ta ett par bärs? :fyllisar

Limstift skrev:
Jag ringde till t(u)ristbyrån i Kungälv igår som alltid säljer biljetter till göteborgsevenemang. Tanten där sa att väldigt många hade ringt under förmiddagen (jag ringde vid lunch) och för att vara säker på att få biljett så var man enligt henne nästan tvungen att köa. Jag frågade också om hon upplevde att det var lika mycket tryck som på Springsteen förra vintern, det var det inte sa hon, men verkligen inte långt ifrån.

Därför blir det att åka dit på tisdag eftermiddag med sovsäck, freestyle och en stoor termos kaffe och huttra i kölden. BTW, jag har hört att det bästa mot köld är att dela kroppsvärme med någon, finns det nån söt flicka härifrån som känner för att värma mig? OBS! Självklart är jag bara intresserad av det i rent medicinskt syfte för att förhindra köldskador... :tungan

Eller finns det någon annan härifrån som känner för att sitta där och ta ett par bärs? :fyllisar

I väntat på billet ja!!
får jag skuts så! :Bugar

jag e 15 men ändåååå! :hihi

Limstift skrev:

Så turistbyrån säljer biljetter. Blir nog till att ställa sig i kö där i ett tag på onsdag då...

kung, 30 maj då har man ju hojen framme, finns det någon som har rum och en viloplats för 2st hojburna metallica freaks från norr ?

Perra skrev:
Så turistbyrån säljer biljetter. Blir nog till att ställa sig i kö där i ett tag på onsdag då...

vart ligger det turistbyrån??
telefon nummer?
kostar?
vem fill Köa med en metallica fan som e 15 =)

JAG MÅSTE DIIIIT!!!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...