Hej.
Nu har jag åkt B-king sen i våras och testat den på strippen och andra ställen. Idag har den KN-filter, PC III och Youshimura slipon,
Till nästa år vill jag ha mer "mos" i motorn.
- Jag vill ha minst 200 hk på hjulet.
- Den ska vara körbar även på gata.
- Den ska hålla
- Den ska utan att bygga om hela hojen, klara besiktningen
- Den ska ha kraft från låga varv, inte från 7000 och uppåt.
Vad anser ni som är kloka att jag ska göra?
- Trimma konventionellt ?
- Eller en turbo?
För och nackdelar med de olika trimmen?
Mvh
Patrik
Nu har jag åkt B-king sen i våras och testat den på strippen och andra ställen. Idag har den KN-filter, PC III och Youshimura slipon,
Till nästa år vill jag ha mer "mos" i motorn.
- Jag vill ha minst 200 hk på hjulet.
- Den ska vara körbar även på gata.
- Den ska hålla
- Den ska utan att bygga om hela hojen, klara besiktningen
- Den ska ha kraft från låga varv, inte från 7000 och uppåt.
Vad anser ni som är kloka att jag ska göra?
- Trimma konventionellt ?
- Eller en turbo?
För och nackdelar med de olika trimmen?
Mvh
Patrik