Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nyteknik skrev:Det har dryftats hur man ska få publik till och höja statusen på SM/SO-tävlingarna.
I dagens DN finns ett både intressant och rolig reportage om en framgångsrik förebild som ger tydliga hintar om åt vilket håll man ska gå för att locka folk till motorevenemang.
Läs här!
![]()
Inte kanske, vi SKA skriva själva och kasta artiklar på lokalpress. Togs senast upp vid mötet i Kga och har disskuterats vid varenda sammankomst och diskution i detta ämne. Nu är det få som gör så och ej heller jag (än, kanske). Men det gäller för alla sporter iof, möjligtvis undantaget hockey och fotboll på hög nivå.Swedie skrev:Vi kanske ske skriva artiklarna själva? Skicka dom till de stora tidningarna och ge dom rättigheterna på bilderna m.m. Då får vi förhoppningsvis iaf nån som skriver om sporten med intresse o inte bara ett "reportare ur RR på regniga åsen". Låter dassigt redan där.
För att jämnföra Monster Jam med RR så krävs det väl att RR innehålle fler klotningar. Iofs har jag stått för dom o förhoppningsvis underhållit endel!![]()
Japp! Behövdes väl en påminnelse tyckte jag allt. Jag (familj) har skickat in till lokaltidningen iaf o jag har blivit omnämnd där iaf. Iaf en start. Nästa år blire Playboy som omnämner mig!Johan skrev:Inte kanske, vi SKA skriva själva och kasta artiklar på lokalpress. Togs senast upp vid mötet i Kga och har disskuterats vid varenda sammankomst och diskution i detta ämne. Nu är det få som gör så och ej heller jag (än, kanske). Men det gäller för alla sporter iof, möjligtvis undantaget hockey och fotboll på hög nivå.
Inte för att jag vet vad det skulle gynna sporten, kanske fler bruttor att skrika ens namn.Johan skrev:Inte kanske, vi SKA skriva själva och kasta artiklar på lokalpress. Togs senast upp vid mötet i Kga och har disskuterats vid varenda sammankomst och diskution i detta ämne. Nu är det få som gör så och ej heller jag (än, kanske). Men det gäller för alla sporter iof, möjligtvis undantaget hockey och fotboll på hög nivå.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |