Megarunda onsdag 31/7

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Megarunda onsdag 30/7

Avgång 10.00 ifrån Statoil Staffanstorp, 30 mil krok & tok, grillning och gemyt senare på kvällen hos mig för dom som orkar, max 9 deltagare denna runda.

1. GSXR1100R
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Last edited:
Jag kan tyvärr inte hänga med på rundan, är upptagen hela dagen :( , men om jag kan så tittar jag däremot gärna förbi på kvällen till grillandet om det går för sej :tummenupp

TheDude skrev:
Jag kan tyvärr inte hänga med på rundan, är upptagen hela dagen :( , men om jag kan så tittar jag däremot gärna förbi på kvällen till grillandet om det går för sej :tummenupp
Det går utmärkt, välkommen :tummenupp

Jag är på om det är den Torsdag... annars tittar jag nog bara in och säger haaj.. :)

Diablo skrev:
Pratar vi om onsdag 30/7 eller torsdag 31/7...? :D

/D. Rygast
Jäla messerpisser du fattar ju ingenting, om det regnar på Onsdag så kör vi på Torsdag.

fan.. det är inte lätt att gå upp tidigt när man bara jobbar natt..

Om det blir på torsdag så ska jag försöka masa mig upp

typiskt, veckan man jobbar kväll .... kan vi inte ta de på freda istället? så har vi en redig grill, o fler kan komma så har vi en stor träff i mickes trädgård .. haha nae men va tycker du micke?

cbr_micke skrev:
typiskt, veckan man jobbar kväll .... kan vi inte ta de på freda istället? så har vi en redig grill, o fler kan komma så har vi en stor träff i mickes trädgård .. haha nae men va tycker du micke?

Jag kör en feterunda på Onsdag, det kommer ev att regna på Fredag, om det är bra väder på Fredag så kör jag då åxå, grilla på kvällen låter väl gött :tummenupp

Re: Megarunda onsdag 30/7

GSXR1100R skrev:
Avgång 10.00 ifrån Statoil Staffanstorp, 30 mil krok & tok, grillning och gemyt senare på kvällen hos mig för dom som orkar, max 9 deltagare denna runda.

1. GSXR1100R köra & Grilla
2. The Dude Grilla
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Micke när tror du vi kan avrunda turen till? jag måste va på jobbet 14.30 .. o börjar vi kl 10 .. hinner jag då va me en sväng utan o komma för långt hemmifrån så man inte behöver maxa miniblejden i 320 för o komma hem i tid? :)

cbr_micke skrev:
Micke när tror du vi kan avrunda turen till? jag måste va på jobbet 14.30 .. o börjar vi kl 10 .. hinner jag då va me en sväng utan o komma för långt hemmifrån så man inte behöver maxa miniblejden i 320 för o komma hem i tid? :)
Det fixar vi, sätt nu upp dig på listan, är det ok att starta 09.00 istället :confused:

Jag är på Statoil 09.55 Onsdag 30/7 om vädret är ok :whip

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...