Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kul läsning! Extra kul eftersom jag själv ska iväg ner till Bolzano med Autozug om ganska exakt två veckor. Man börjar ju bli nervös!
Var startar Autozug, alltså lämpligast när man kommer via Flensburg/Kiel/Puttgarden eller Rostock? Var kör du av med hojen? Vad kostar tåget?
Tja, kanske var det så att jag missade skylten med mc. Men på många ställen, tex. vid Stora Bältbron känner kassan automatisk av fordonen.
Var startar Autozug, alltså lämpligast när man kommer via Flensburg/Kiel/Puttgarden eller Rostock? Var kör du av med hojen? Vad kostar tåget?
Ja, som någon annan skrev så kliver vi på i Hamburg och av i Bolzano i norra Italien. Sen är planen att åka runt i bergen i en vecka och till slut upp till München för att ta tåget tillbaks till Hamburg igen. Beställde tågbiljetter när det var något alla hjärtans dag-special och har för mig att det landade på runt 5-6000 per skalle. Då har vi en egen sovkupé för oss själva. Men som sagt kolla hemsidan!
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten