Medborgarplatsen 17/7

Tittar förbi på väg hem från jobbet, men gasar "nog" inte vidare pga att hojen vill ha en 600 mila som den inte får förrens måndag (har redan dragit över med 10%, och det kommer ju en helg också)

Väl mött!

loser skrev:
Tittar förbi på väg hem från jobbet, men gasar "nog" inte vidare pga att hojen vill ha en 600 mila som den inte får förrens måndag (har redan dragit över med 10%, och det kommer ju en helg också)

är PRECIS i sammma sits!

Jag kommer också vara där!

jag kommer!! Precis som förra torsdagen så jobbar jag och kommer stressa som ett as för att hinna.... men det löste sig förra torsdagen så det borde funka fint även denna gång!

:hej

Kommer inte ha någon hoj med mig eftersom jag ska :öl men dyker gärna upp med kyld dryck för att glo på er andra.

Så länge det är frostfritt så lär även jag dyka upp!

Stockel - Får jag ha Bladen ifred ikväll?

Sweedo skrev:

Gaahahahhahahha :D
Ok ok ok.... jag kommer jag oxå. Med Videokamera och allt. Håller just på att spela in "Bakslangskolan II"
Jag säger som GPF. Man ska faen inte posta på fyllen. :mattias Det får man äta upp lång tid framöver :3freak

RoLLER skrev:
Gaahahahhahahha :D
Ok ok ok.... jag kommer jag oxå. Med Videokamera och allt. Håller just på att spela in "Bakslangskolan II"
Jag säger som GPF. Man ska faen inte posta på fyllen. :mattias Det får man äta upp lång tid framöver :3freak

Se bara till att få ut bakslangskolan Vol II så kan du nyktra till till kvällens övning sen! :tummenupp

frida e oxå på! toddan börjar bli grinig för han har inte blivit rastad sen i tisdags :mad: så ikväll ska han få sig en rejäl omgång :whip

Back