Med risk att bli tjatig...

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
...vander jag mig igen till alla 2-taktsakare harinne. Donat till ett faste for displayen till laptimern mitt pa styrkronan, som verkar helt OK, men det finns ju fan INGEN plats nanstans till sjalva "ogat" i fram pa hojen. Inte sa att det "ser" rakt ut at sidan iaf. Hur har ni satt erat "oga" for att fa det att funka?

Sorry for tjatet, men det kanns battre att tjyva ideer fran era losningar nar jag sjalv har slut pa fantasin :va

Bildforklaringar ar hjartligt valkomna!

/L

Bifogat

• HPIM1443.JPG
    HPIM1443.JPG
    135.4 KB · Visningar: 96
Har samma problem på 250:n, slutade med att jag satt den under displayen på din bild. Alltså på ramen precis framför tanken, dock missar man ibland en registrering då armen kommer i vägen ibland.

Många har den på tankens framkant, jag och Teddy tex. Det funkar helt ok.

Det är aldrig tjatigt med racers. :)

Last edited:
Fäst med kardborre i framkant precis som Gustav säger. Det dög till Oscar och ett SM-silver, så det duger nog till dig... :tungan

Jag vet inte riktigt vart vi hade den på Ullis hoj dock, där tror jag den satt gömd på "instrumenteringsstaget" mellan ram och toppkåpa, men jag är lite osäker.

/Joakim

Det smidiga med kardborre på tanken är att det bara är att vända den beroende på vilken sida sändaren är monterad.

har min bakon varvräknaren! där tittar den ut igenom rutan. Sitter fast med strippor. Fungerar fint. Inte missat någon gång.

*/ ?>
Back