mcparkering

fy h*lvette va hojar! att se och höra alla åka iväg från parkeringen måste ju vara helgens höjdpunkt. Mullret som mina datorhögtalare producerar gör nog inte det rätta ljudet rättvisa.

Då ses vi lördagen den 27:e Juni igen! Tack för idag!

Tjena !!

Tycker det är jättebra att ni håller detta, Tänkte på en sak bara ,

är det inte bättre att ha det här lite senare ? kl 09.00 till 12.00 på en lördag tycker jag känns lite för tidigt , dom flesta går ju upp runt 10-11 på en Lördag , sen så ska man äta o göra iordning sig sen när dom kanske tar en tur till stan så är de hela över o då är det fullt med p-platser , men om man skulle ha det här kl 15.00-18.00 så tror jag det är fler som är ute efter en p-plats , men men ja kanske har fel , Ska försöka komma nästa Lördag:tummenupp

Mvh F

Tjena !!

Tycker det är jättebra att ni håller detta, Tänkte på en sak bara ,

är det inte bättre att ha det här lite senare ? kl 09.00 till 12.00 på en lördag tycker jag känns lite för tidigt , dom flesta går ju upp runt 10-11 på en Lördag , sen så ska man äta o göra iordning sig sen när dom kanske tar en tur till stan så är de hela över o då är det fullt med p-platser , men om man skulle ha det här kl 15.00-18.00 så tror jag det är fler som är ute efter en p-plats , men men ja kanske har fel , Ska försöka komma nästa Lördag:tummenupp

Mvh F

Jag tror vi är där klockan 09 då butikerna öppnar 10 så har vi tagit upp alla platser innan folk kommer och ska parkera för att komma till butikerna.

Kommer vi 12 så är nog många platser redan upptagna av bilar.

För maximal effekt så genomförs dessa auktioner första lördagen efter löning. Nästa tillfälle borde därför bli den 27:e Juni?
Jag är inte delaktig i aktionsgruppen så jag gissar här men kommer iallafall nästa gång det blir. Kul att träffa lite folk och efter 12 dra vidare ut på lite körning.

Ses nästa gång! :tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...