MCK Vilse - Nationaldagsrundan, NDR 2009 tråden är uppe

Lite tråkigt att man missar det iår :rolleyes::rolleyes: hoppas ni får toppen väder :tummenupp

Näh så får du fan inte säga :mad::mad: jag hoppas du sa det med ironi? :Bugar
Nope, tänkte egentligen inte "outa" det förrän efter NDR men vi är överens om att lägga ner MCK Vilse efter denna rundan.
Jag har roddat och hållt på i fem år och kört alla MCK Vilserundor.
Det tar mer och mer tid att anordna och då är det inte lika kul längre, JKay säger samma sak. Så, nope, detta är the final one. Nu får nån annan ta över och starta egna körningar.

Nope, tänkte egentligen inte "outa" det förrän efter NDR men vi är överens om att lägga ner MCK Vilse efter denna rundan.
Det tar mer och mer tid att anordna och då är det inte lika kul längre, JKay säger samma sak. Så, nope, detta är the final one. Nu får nån annan ta över och starta egna körningar.

ahhh va tråkigt att höra, men förstår er givetvis eftersom varje år ökar antalet och därav kraven på erat arbete att få allt funka. Lite synd dock men sånt är livet ;) Då får man tacka er för dessa åren man har fått köra på era turer, har varit superroligt att ni velat rodda det så länge som ni gjort :tummenupp:tummenupp:tummenupp

Lite synd bara att man inte är hemma den 6:e, men sen samtidigt ska man väl skippa sista åket? :rofl:rofl

Tråkigt men förståeligt. Det tar tid i anspråk att dra ihop sådana här saker. Belöningen är förvisso glada och nöjda hojåkare, som tycker rundorna är bland höjdpunkterna på säsongen. :tummenupp

Om nu någon/några (antagligen inte jag) är villiga att ta tag i det och dra lasset vidare, då antar jag att man kan konsultera er? Ni sitter ju inne med en hel del erfarenhet hur det ska gå till! Om folk vet det, att ni kan ge råd och tips, så finns det kanske någon som vågar sig på det?

Tråkigt men förståeligt. Det tar tid i anspråk att dra ihop sådana här saker. Belöningen är förvisso glada och nöjda hojåkare, som tycker rundorna är bland höjdpunkterna på säsongen. :tummenupp

Om nu någon/några (antagligen inte jag) är villiga att ta tag i det och dra lasset vidare, då antar jag att man kan konsultera er? Ni sitter ju inne med en hel del erfarenhet hur det ska gå till! Om folk vet det, att ni kan ge råd och tips, så finns det kanske någon som vågar sig på det?
Fråga kan man ju alltid och det är inte omöjligt att jag dessutom anmäler mig till en runda om någon ordnar. Jag är bara trött på att rodda, inte på att träffa folk och köra hoj.

Fråga kan man ju alltid och det är inte omöjligt att jag dessutom anmäler mig till en runda om någon ordnar. Jag är bara trött på att rodda, inte på att träffa folk och köra hoj.

Det trodde jag inte heller, att du var trött på att köra hoj och träffa folk.

Hmmm... Får fundera på det lite grand... Möjligt du får ett PM med lite frågor längre fram.

Jag är i alla fall riktigt glad jag fått chansen att vara med på tre av era rundor hittills och det här blir den fjärde! Så tusen tack till dig och JKay och alla reisleiters samt backmarkers!

Det trodde jag inte heller, att du var trött på att köra hoj och träffa folk.

Hmmm... Får fundera på det lite grand... Möjligt du får ett PM med lite frågor längre fram.

Jag är i alla fall riktigt glad jag fått chansen att vara med på tre av era rundor hittills och det här blir den fjärde! Så tusen tack till dig och JKay och alla reisleiters samt backmarkers!
Vi tackar själv men det är ju inte slut än, vi ahr en NDR kvar :tummenupp

Jaha...så M har lagt korten på bordet. Nåja....

Enhälligt bestämt och jag kan tyvärr inte följa med på NDR vilket är med sorg jag då säjer, tack för mig och hoppas ni får det trevligt!
Kul att ha fått träffa så många runt om på våra (för mig) 10 rundor. jag kommer kanske att dra ihop ngt själv men nu är det officiellt slut med Vilse för mig med.

Tjing!

Jaha...så M har lagt korten på bordet. Nåja....

Enhälligt bestämt och jag kan tyvärr inte följa med på NDR vilket är med sorg jag då säjer, tack för mig och hoppas ni får det trevligt!
Kul att ha fått träffa så många runt om på våra (för mig) 10 rundor. jag kommer kanske att dra ihop ngt själv men nu är det officiellt slut med Vilse för mig med.

Tjing!

:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar men du kommer tillbaka när saknaden blir för stor ;) hehhe

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park