McCoy är gud!

En stor idol. Vad säger han? Jag har inget ljud i datorn.
Bilderna säger iof ganska mycket.

No1 skrev:
Eeeehh, med den motorcykeln så hade jag nog "gnällt" dygnet runt!!!

En toppförare som han som blev lockad till Team Kawasaki med den tron att han skulle få en chans att tillhöra toppen, och knappt hänger med i botten har ALL RÄTT I VÄRLDEN att gnälla då Ducati som har en otroligt mycket mindre budget än Kawasaki sopar banan med dom första året...

Pinsamt utan dess like Team Kawasaki...

No1...

Ps! Team Kawasaki var och tränade på en bana i Spanien med sin GP moppe och presterade då SÄMRE tider än vad Lavilla presterade på sin superbike Suzuki GSX-R1000... :rodnar Ds!

Förvisso verkar cykeln vara ganska kass men faktum är att McCoy inte kör som tidigare säsonger och han har ju fått pisk av både Hoffmann och Pitt på regelbunden basis och det är ju inte imponerande då de ju har lika dåliga maskiner som McCoy.

Fast feta ställ bjussar han ofta på!

Bifogat

• mccoy eldar bakdäck liten.jpg
    mccoy eldar bakdäck liten.jpg
    59.1 KB · Visningar: 906
Den som sladdar mest är bäst, eller? Jag trodde den som var bäst var den som tog flaggan först. Alla säger att han är så bra för att han har sån "kontroll". Jo, jo, men varför kommer han inte i alla fall före sina märkeskollegor då? Dessutom kan man lika gärna säga att det han saknar är just kontroll. Om han hade kontroll hade han väl kunna köra hojen som en karl och inte som ett squid. Det är dags att inse fakta nu. Mc Coy är inte konkurrenskraftig, han är inte tillräckligt bra helt enkelt. Ja, han har varit bra, men han är det inte längre. Hans rykande bakdäck har för mig mest kommit att bli en tragiskt symbol över en f d talang som landat platt som en pannkaka sedan man bytte reglemete.

Ja, Hoffmann har ju i allafall visat att cykeln funkar när det regnar...
Dock blir man rätt fundersam vad dom hittat på med cykeln för att få den att gå så långsamt. Kawasaki har ju byggt bra cyklar innan...

Det går inget vidare för Suzuki heller iofs...

Är det cyklarna som suger eller "bara" dess förare hos Kawa?

Kul sladd, mindre kul om han hade kasat....

750RR

No1 skrev:
Eeeehh, med den motorcykeln så hade jag nog "gnällt" dygnet runt!!!

Jo, jag föredrar min RG500 varje dag i veckan... :rolleyes:

Man är ju lite kluven till McCoy. Underhållsvärde, javisst, men om man vill se feta sladdar och snabba tider så är det väl bara att kika på Rossi & Capirossi?

/J

Teddy skrev:
Om han hade kontroll hade han väl kunna köra hojen som en karl och inte som ett squid. Det är dags att inse fakta nu. Mc Coy är inte konkurrenskraftig, han är inte tillräckligt bra helt enkelt. Ja, han har varit bra, men han är det inte längre. Hans rykande bakdäck har för mig mest kommit att bli en tragiskt symbol över en f d talang som landat platt som en pannkaka sedan man bytte reglemete.
Köra hojen som en karl? :D Good one. Ordföljden "före detta talang" funkar ju inte, antingen är man talang eller inte. Mc Coy är en talang och jag tror fortfarande han har i GP att göra. Men med skador och sen en oduglig hoj så är det ju fullt möjligt att det är motivationen som tryter. Döm inte ut killen förrns han fått nåt konkurenskraftigt att åka på.

Teddy skrev:
Den som sladdar mest är bäst, eller? Jag trodde den som var bäst var den som tog flaggan först. Alla säger att han är så bra för att han har sån "kontroll". Jo, jo, men varför kommer han inte i alla fall före sina märkeskollegor då? Dessutom kan man lika gärna säga att det han saknar är just kontroll. Om han hade kontroll hade han väl kunna köra hojen som en karl och inte som ett squid. Det är dags att inse fakta nu. Mc Coy är inte konkurrenskraftig, han är inte tillräckligt bra helt enkelt. Ja, han har varit bra, men han är det inte längre. Hans rykande bakdäck har för mig mest kommit att bli en tragiskt symbol över en f d talang som landat platt som en pannkaka sedan man bytte reglemete.

Jag har inte hävdat att han är bäst på att köra, det tycker jag fortfarande Rossi är, utan tvivel. Grabbfan är ju duktig.. :D
Men McCoy är klart grymmast på att få hojen att gå på sniskan ut ut kurvorna. Det är underhållning på hög nivå! :tummenupp
Vore iofs kul om dom fick lite fart på den gröna skiten så man fick se honom i bild oftare... :D

Milda makaroner! :skrämd

Är det bara jag som undrar hur långt den stackars moppeåkaren i bakgrunden av intervjun ska komma? Ser lite osäkert ut där med kaffekopp och allt... :rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back