Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
twinner skrev:Mot dumheten kämpar även gudarna förgäves.:=)
Gustav1 skrev:Ser gott ut det där.
McB skrev:Det var det också. Två stycken sådana där 150-grammare är perfekt mellanmål.
twinner skrev:Så fettma är inget som oroar,eller är dig ett huvudbry?
McB skrev:Jag kan (än så länge) äta precis vad jag vill utan att öka ett gram i vikt, så jag är således inte oroad. Dessutom finns det betydligt onyttigare saker att äta än en hemlagad hamburgare. Alkohol t.ex, som jag dricker högst 4-5 gånger per år.
sven666 skrev:för att inte tala om hur farligt MC åkning är.. det gör han inte alls![]()
Oj, jag kommer nog dö snartMcB skrev:Dessutom finns det betydligt onyttigare saker att äta än en hemlagad hamburgare. Alkohol t.ex, som jag dricker högst 4-5 gånger per år.
McB skrev:Jag kan (än så länge) äta precis vad jag vill utan att öka ett gram i vikt, så jag är således inte oroad. Dessutom finns det betydligt onyttigare saker att äta än en hemlagad hamburgare. Alkohol t.ex, som jag dricker högst 4-5 gånger per år.
loser skrev:Men, men, men du har ju ett halvt grönsaksland i den där? Börjar du bli vegan?Byt genast ut grönfodret mot extra ost, så blir det kalas! En halva räk, kan också funka.
//D
McB skrev:Räksallad på hamburgare måste vara den vidrigaste kombination som har uppfunnits. Satans påfund.
loser skrev:Ännu ett I-lands problem av rang. Ost eller räk, vad skall jag ha??![]()
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |