McB bygger Motard...

twinner skrev:
Så fettma är inget som oroar,eller är dig ett huvudbry?

Jag kan (än så länge) äta precis vad jag vill utan att öka ett gram i vikt, så jag är således inte oroad. Dessutom finns det betydligt onyttigare saker att äta än en hemlagad hamburgare. Alkohol t.ex, som jag dricker högst 4-5 gånger per år.

McB skrev:
Jag kan (än så länge) äta precis vad jag vill utan att öka ett gram i vikt, så jag är således inte oroad. Dessutom finns det betydligt onyttigare saker att äta än en hemlagad hamburgare. Alkohol t.ex, som jag dricker högst 4-5 gånger per år.

för att inte tala om hur farligt MC åkning är.. det gör han inte alls :hihi

McB skrev:
Dessutom finns det betydligt onyttigare saker att äta än en hemlagad hamburgare. Alkohol t.ex, som jag dricker högst 4-5 gånger per år.
Oj, jag kommer nog dö snart :död

Massa sånt däringa kombinerat... :hihi

Fast jag röker inte eller kör hoj längre :( Så jag lever nog nåra dagar till iaf...

Fin mat förresten.

:tummenupp

McB skrev:

Okej då,blev nästan lite orolig för dig :gnissla
Det är därför en fylla inkluderat en massa spyor kan betraktas som nirvana för den viktmedvetne. :fyllisar :tungan

*blaaaarrrrrrgggghhhh* (Homer Simpson)
:gnissla fräsa på en djävul kanske.....

Men, men, men du har ju ett halvt grönsaksland i den där? Börjar du bli vegan? :va Byt genast ut grönfodret mot extra ost, så blir det kalas! En halva räk, kan också funka.

//D

Vilken bra motardburgare :D

På ett ställe här i stan kan man köpa familjeburgare, 300g
dom är goda...

Skulle behöva en nu, är bakfull som fan...

:zpy

loser skrev:
Men, men, men du har ju ett halvt grönsaksland i den där? Börjar du bli vegan? :va Byt genast ut grönfodret mot extra ost, så blir det kalas! En halva räk, kan också funka.

//D

Räksallad på hamburgare måste vara den vidrigaste kombination som har uppfunnits. Satans påfund.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025