MC-verkstad Norrköping?

Starscream

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2012
Hoj
FZR1000
Hej!
Som rubrik lyder, är det någon som har tips och gärna erfarenhet av MC-verkstäder i Norrköping m omnejd?
Tack på förhand!

MVH

Vad ska du ha gjort?

Enda "riktiga" är väl MC Montörerna numer. Jag skulle dock rekommendera nån mindre halvprivatare som Biketech t.ex. Eller stoppa en slant i näven på nån snäll själ om det är nåt enklare.

Det gäller ompackning av framgaffel, vet du någon som kan göra det svart är det mer än välkommet =)

Det gäller ompackning av framgaffel, vet du någon som kan göra det svart är det mer än välkommet =)

Flera som gör det, kan dock inte säga nån på rak arm som gör det så gärna att de vill ha mindre betalt än en verkstad.

Kolla med Håkan på Biketech (finns på eniro). Har ingen erfarenhet, men han är ju duktig som fan sägs det (tävlar själv och så).

Jag hade hojen i vintras på försäkringsärende på "en större mc verkstad i Nkpg" och när jag nu under våren gått igenom allt så känns det som att det mesta är gjort lite på känn. Inga momentnycklar där direkt. Iofs säkert inte ovanligt då de jobbar mot tiden. Men jag skruvar hellre själv så man vet vad som är gjort osv.

Som fattig student hade jag gärna hjälpt dig, men ger mig ogärna på din framgaffel, för din skull. Orkar du lämna hojen i Lkpg kanske det finns andra fattiga studenter med både mer kunskap och bättre garage än jag har dock.

Linköping är helt ok, har du kontakter att förmedla tar jag tacksamt emot dem!
MVH

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!