MC-verkstad i S-vall?

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Har Hyndan parkad i garaget i S-vall över vintern och till våren så är det 1:a som skall göras en 600 mila service. Ingen raketforskning iofs, men vilka är auktoriserade på Honda, samt har ett gott rykte i byn?

//D

Det är Moped & Motor som har Honda nu, vet inte vad de har för rykte nu då jag inte bott i S-vall på 2,5 år men jag köpte en ZX-6R där för 8 år sedan och det är ju ett familjeföretag så det borde vara ungefär samma i dag. Lasse, ägaren, är väldigt trevlig. :tummenupp

http://www.mopedochmotor.com/

jo då..dom e bra... :tummenupp
har inte hört någe probs.

Tack.
Moped och Motor? Björnebogsgatan? Flyttade från staden för ett antal år sedan så det är bäst att kolla omdömena med er "locals" innan man lämnar in hojen till en dr / slaktare.

//D

Ja, lämna din Honda till Moped & Motor på Björneborgsgatan. Jag har mycket med dem att göra och det fungerar jättebra.

Mvh

/ Kenneth

KennethN skrev:
Ja, lämna din Honda till Moped & Motor på Björneborgsgatan. Jag har mycket med dem att göra och det fungerar jättebra.

Mvh

/ Kenneth

Kommer från en som är helt opartisk :)

Fast även jag tycker att dom är mycket bra att ha att göra med.

Köpte en gammal 80 tals hoj av dom för 2år sedan och den började knacka i motorn, det var inget snack om det dom tog in den och åtgärdade det utan att det kostade mig ett dugg.

norrlansguld skrev:
Kommer från en som är helt opartisk :)

Fast även jag tycker att dom är mycket bra att ha att göra med.

Köpte en gammal 80 tals hoj av dom för 2år sedan och den började knacka i motorn, det var inget snack om det dom tog in den och åtgärdade det utan att det kostade mig ett dugg.

Tack för infon gossar.

Mvh

//David

loser skrev:
Tack för infon gossar.

Mvh

//David

Vill bara förtydliga att jag var ironisk mot Kenneth tidiage pga att han är sponsrad av firman i fråga, men håller med honom ang vad han skrev.

Lycka till!

norrlansguld skrev:
Vill bara förtydliga att jag var ironisk mot Kenneth tidiage pga att han är sponsrad av firman i fråga, men håller med honom ang vad han skrev.

Lycka till!

Hej Tomas

Jag tror nog att alla förstår att bara för att man har rabatt hos ett företag betyder inte att man ljuger.

Jag har bara erfarenheter av två MC firmor i staden. Alviks MC och Moped & Motor , å jag tycker det fungerar mycket bra hos båda. Men när det gäller Honda service så är det ju Moped & Motor som är auktoriserad Honda ÅF i staden så valet i detta fall är ganska naturligt.

Annars kan ni alltid följa grundregeln att köpa tjänster och produkter av de firmor som sponsrar mig. Jag försöker ju alltid hålla mig till "The best of the best" :)

/ Kenneth

Last edited:
Sponsor

KennethN skrev:
Hej Tomas

Annars kan ni alltid följa grundregeln att köpa tjänster och produkter av de firmor som sponsrar mig. Jag försöker ju alltid hålla mig till "The best of the best" :)

/ Kenneth

:D :D Jag ser att din sponsor lista inte är komplett för du åker ju på nå udda märke :tungan :tungan . Alviks-Mc fattas ju............

Yamaha center i sundsvall rekomederas inte utav mig i alla. Lika sura varje gång man kliver in och frågar efter delar, hade förresten inte ens framdrev till min hoj och verkar inte´vilja hjälpa till fören man har köpt en hoj av dom. Var samma sak när jag ägde en Buster båt, dom är ju återförsäljare av dom men ville då tydligen inte heller sälja reservdelar, hade säkert varit mer sammabetsvilliga om jag köpt båten hos dom. Yamaha center= jälva surhelvete! :mad:

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back