MC Uthyrning?

Dan_the_man

Reno Raines
Gick med
10 Jan 2008
Hoj
Honda CBR 1000 F
Känner ni till nån bra uthyrningsfirma, förutom göteborgs mc uthyrning?:confused:

Pga att jag är under 24 år så får jag inte hyra mc, eller köra mc:n under annan hyresman på den firman...

Det verkar vara sällsynt med mcuthyrning i Svea rike....

Det är därför att det är snuskigt djävla dyr försäkring. Ingen skulle ha råd att hyra om man tog ut det man skulle behöva för att, som minst, gå runt.

du kan inte hyra en hoj för å bli snabbare än *dantheman* :huvet

Varfor hyra nar du har en CBR 1000?:va

Ville kolla upp alternativ för mc uthyrning inför eventuell privat uppkörning i annan stad än gbg...
Min hoj är jäkligt svår i krypkörningen... även om det skulle gå så kan jag inte göra nån bra inbromsning pga skeva bromsskivor som måste bytas...

Min hoj är jäkligt svår i krypkörningen... även om det skulle gå så kan jag inte göra nån bra inbromsning pga skeva bromsskivor som måste bytas...
Då kommer jag dragandes med ett OT förslag som du iofs inte bett om... :tungan
Att hyra dig en hoj att öva - och köra upp - på kommer hur som helst att kosta ett antal tusenlappar. Lägg istället de pengarna på ny bromsskiva(-or) till din egen hoj, om de inte går att rikta, och öva - öva - öva. Visst är det olika lätt att göra körprovet med olika hojar, men jag har svårt att tro att det skulle vara omöjligt med din hoj även om svängradien är rätt stor. Men den är knappast större än på många moderna sporthojar där styrstoppet tar i jäkligt tidigt men som folk lyckas köra upp på ändå. Det tråkigaste vore kanske att lägga din egen hoj, den ser riktigt fräsch ut på bilden... men å andra sidan vill du inte lägga en hyrd hoj heller. :)

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back