Mc Träff i sommar

Gick med
1 Apr 2003
Hoj
nu med 2 race-hundar...
Är det fler som tänkt åka på nån träff i sommar? Vore kul o komma ett stort gäng från Lakritsremsan tillsammans o umgås en helg :fyllisar . Tex High Chapparall, Lelleträffen eller liknande. Finns intresse?

//Triumphmikke

Last edited:
Om det inte vore för min tidiga inryckning i lumpen så hade jag åkt på träff i sommar :)

Triumphmikke skrev:
Är det fler som tänkt åka på nån träff i sommar? Vore kul o komma ett stort gäng från Lakritsremsan tillsammans o umgås en helg :fyllisar . Tex High Chapparall, Lelleträffen eller liknande. Finns intresse?

//Triumphmikke

Det är det klubben är till för :tummenupp :tummenupp

Japp :tummenupp Jag och FredR1k ska planera ihop nåt till Lelleträffen , återkommer med en tråd när vi kommit en bit på väg :yoparty

/Majk

Majk skrev:
Japp :tummenupp Jag och FredR1k ska planera ihop nåt till Lelleträffen , återkommer med en tråd när vi kommit en bit på väg :yoparty

/Majk

Majk & FredR1k....! Hänger gärna me......har semester då.
Så om ni ska boka nånting, ha mig i åtanke (sista bokningsdatum och sånt)
Gotland ring nästa.....!!!! :yoparty

Lunkan skrev:
Majk & FredR1k....! Hänger gärna me......har semester då.
Så om ni ska boka nånting, ha mig i åtanke (sista bokningsdatum och sånt)
Gotland ring nästa.....!!!! :yoparty

Jag är ledig ons tors fre den veckan , men jag vet mer efter Lördag 27 mars då jag har pratat med FredR1k om detta.
Klart vi tar med dig i beräkningarna :tummenupp

/Majk

Albertsson skrev:
Kan vi inte ha en Lakritsremsan fest i sommar?
Grilla bada vattenskidor och :fyllisar

Appsolut :tummenupp

BTW är det nån som vet när bike week (min stavning) är här i västerås :confused: Då bör vi ju visa Västerås befolkning att det finns hojåkare i denna sömniga stad :yoparty

Last edited:
Back