mc-tjuvar-greps-på-bar-gärning

ägaren borde ta kontakt med vittnet å bjuda på en stor tårta:tummenupp

Hur var det nu? Ditt är mitt och mitt är mitt? Eller...?
Jävla snorungar.

Så gött att dom åkte fast. Med mer hjälp från allmänheten kanske vi snart får ha våra hojjar ifred ? :)

Saxat från hemsidan!
Undra vart man i samhellet ska placera en sån som Duderino

5 kommentarer för “Mc-tjuvar greps på bar gärning”

1. <LI class="" id=comment-38686>Magnus Vad är det för fel på såna som dig Duderino? Varför i hela världen skulle det inte vara så farligt att stjäla någons tillhörighet som exempelvis en mc? Snarare dom med din inställning som gjort denna laglösa värld.
    11 juli, 2007 kl 22:54
    <LI class=alt id=comment-38684>Adam Duderino, Så du anser att det är rätt att stjäla en motorcykel?
    Vart är Sverige påväg? Eller av ditt tankesätt att dömma så är du troligtvis från någon stad där ej vatten finns i kran eller toalett.
    11 juli, 2007 kl 22:42
    <LI class="" id=comment-38678>Duderino Vad är det för fel på såna straffivrare som dig Matthias? Är väl inte hela världen att stjäla en motorcykel. In med fascister som dig på kåken istället.
    11 juli, 2007 kl 18:53
    <LI class=alt id=comment-38659>Peter vad e det för fel på folk? gör om skolan! så att folk får lära sig skillnaden på mitt och ditt.
    det positiva i historian är att det fortfarande finns folk som reagerar på liknande händelser.
    mina 5cent
    11 juli, 2007 kl 12:06
  2. Matthias RÄTT.. Bara in med asen på kåken. Hatar folk som inte kan skilja på mitt och ditt. Livstidsstraff i en gruva med spö-smak utan mat och vatten i 50 gradig värme.
    11 juli, 2007 kl 11:58

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...