MC-stuntuppvisning

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Tips till alla Glennar i Götet.
HCJ-huset på Backaplan firar 30år. Ace custom har fixat dit Nicklas Ek som bjuder på stuntuppvisning. BRL har även fina erbjudanden på hemmabio och billjud har utlovats.
Leverantörer är där och visar demobilar. etc.
Be there or be []
:tummenupp
Lördag 19/4 kl 10-16

Last edited:
På lördag :tummenupp
första inlägget ändrat:näsblod

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1AJjx8zzdDY&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1AJjx8zzdDY&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Så själva BRL,s drivmotor besöker oss i Götet då måste jag försöka bli där.:bow.;)

We are going to be there, if only 4 one hour.. =)

Han är ju en klass för sig,,å han har man set många gånger ute på torslanda-fältet,,när man själv övade på sina ,, "Stoppie å wheelie"..:yoparty :yoparty

inte för att vara negativ men det lockar ju inte att se en vit golf med kolfiber på..det kan man ju se i varje gathörn numera....däremot gbg´s egna maskot NIklasEk e inte helt fel..:-)

Nej den bilen är ju inte på något sätt dragplåstret, det är bara en av leverantörernas demobil. Men om du kommer och kollar så lovar jag att du höjer ett ögonbryn åt den bilen. Den är ganska grym fraktiskt trots det enkla konceptet. Den är byggd för att demonstrera bilstereo, inte för att visa det senaste bilmodet. Så gillar du inte mycket bas och bra billjud så kan du skippa den och fokusera på mc-stuntarn istället Jag lovar att sänka så hans CBR600rr hörs. ;)

10 - 16 ? vilken tid skall han köra då? stämmer la inte att han skall köra hela dagen i 6 timmar ? kommer man dit så vill man ju se showen :)

12 en lördag är ju en bra tid :D så kan man samlas där istället för GP och så är man lagom peppad att köra efter en uppvisning :)

Om jag hinner plocka av och täta min rör innan det vill säga :mad:
Kommer nog dit för att titta kl 12 oavsett

det skall vara uppvisnng på frreeport mee för en mc show kommer inte ihåg vad han heter för de stog i metro idag :D

Fan asså... det står på han hemsida att han ska köra kl 12 och kl 15... så jag och tjejen kom dit 14:30... å då fick vi se när han körde sina sista 2 min...

E det sagt en tid, så håll den!

Bra körning annars.... av det lilla man fick se

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen