Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chulan skrev:hej en fråga till alla undrar hur bra mc snuten hakar på. dom som kör är ju så jävla gamla eller kan man köra ifrån dom.
ZwaniZ skrev:Skulle se det som extremt dumdristigt att försöka köra ifrån mcsnuten. Finns kanske dom som fixar det, men inte jag.
Blondie skrev:Ja dom följer efter o ja det går att köra ifrån dom.
Sen om det e smart eller inte är väl upp till var och en att avgöra.
Skulle aldrig göra det med passagerare men är jag själv så stannar jag aldrig om kk hänger löst.
Nu kan moraltanterna ha sin föreläsning om vad man ska göra o inte men detta är min åsikt och inte deras.
//Blondie
Beror ju helt på vilken hoj du själv kör, kontra hur mycket du vågar stå på/chansar för att sticka.Chulan skrev:hej en fråga till alla undrar hur bra mc snuten hakar på. dom som kör är ju så jävla gamla eller kan man köra ifrån dom.
Mc Carlsson skrev:Beror ju helt på vilken hoj du själv kör, kontra hur mycket du vågar stå på/chansar för att sticka.
Chulan skrev:hej en fråga till alla undrar hur bra mc snuten hakar på. dom som kör är ju så jävla gamla eller kan man köra ifrån dom.
Murra skrev:Jag undrar om denna tråden spårar ur.
Men nej om du inte kör som Rossi så drar du inte snuten, det är väll knappt att Rossi skulle klara av det då snuten har radio så de kan spärra vägen om de skulle vilja.
Visste att det var något som saknades, fan ocksåChulan skrev:de bra att nån har stake iallafall jag skulle göra desamma
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |