Mc olycka

hedztrem

Ny medlem
Gick med
4 May 2006
Hoj
kawa ninja zx6r
Tja! tyvärr så har jag vart med i en mc olycka i helgen.. åker på efyran påväg till luleå, när en norrbagge svänger ut, jag pallnitar dom prejjar en av vägen.. ner i diket.. försöker upp, hjulet vrider sig så först dyker jag nästan rakt ner.. å så flyger polarn jag skjutsar några meter bort.. vi stiger upp, båda är okejj, norskan frågar typ 1000 gånger om vi mår bra(inte ens chaffisen kommer ut), jaa säger vi, kan vi få hjälp med hojjen? frågar jag, då börjar hon klaga att jag kör om på felsida.. å går mot bilen, vad händer.. dom drar.. å vi hinner inte ta reggnummret, såå nu är högra sidan av hojjen ful å halvtrasig, jag har skrapsår på vänster sida rygg, och lite på benet, å ont i nacken.. polarn har ont i ryggen.. så nu återstår det bara att se hur försäkringen går! vi har vittnen som stannade, och gav namn och allt å dom är helt på min sida.. jag ska till polisen och snacka imorgon, känns jävligt surt om jag ska bli drabbad i min bonus eller något liknande.. , smitar jävlar.

Lät ju jävligt trist måste jag säga, skulle lätt ha stulit en bil på plats och gett mig efter om jag var er. Mitt tips är ju att uppsöka alla campingar i trakten och kolla runt där om ni ser dom (ifall dom nu inte drog husvagn).

Skicka in en annons i tidningen om signalement och vilken bil de körde, så kanske någon sett dem?

Tur att ni klarade er så pass bra iaf..

jag skulle bli vansinnig och ond skullle inte alls sagt att allt var bra eftersom min hojj låg kvaddad i diket ringde du inte polisen på direkten å sa att en smitning från olycksplats ägde rum? bara det är ju indraget körkort.
:död

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...