mc olycka vid södertälje

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Vid påfarten till E20 mot Eskilstuna har en kawasaki blivit påkörd av en bil. Det är liksom två påfarter som går upp på motorvägen. Hojen låg en bit ifrån men personen rörde på sig iallafall. Ambulans hade inte hunnit komma till platsen men det fanns folk som hade stannat.
Hoppas personen klarar sig! Så värdelöst när sånt här händer.

Bikerbitch skrev:
Vid påfarten till E20 mot Eskilstuna har en kawasaki blivit påkörd av en bil. Det är liksom två påfarter som går upp på motorvägen. Hojen låg en bit ifrån men personen rörde på sig iallafall. Ambulans hade inte hunnit komma till platsen men det fanns folk som hade stannat.
Hoppas personen klarar sig! Så värdelöst när sånt här händer.

usch, där åker jag ofta kan jag säga, var även i södertälje igår...hoppas det gick bra för föraren...så himla trist med alla dessa olyckor... :(

Ettan Senast Uppdaterad: Aug 17th, 2005 - 08:47:50

--------------------------------------------------------------------------------

Riksnyheter
Södertälje: Mc-olycka
Räddningstjänst, ambulans, polis och helikopter är vid 08:45 på plats vid en mc-olycka som inträffat på påfarten från Verkstadsvägen till E20 i Saltskog, Södertälje. En person uppges vara skadad. /Teija
Aug 17, 2005, 08:44

Riksnyheter
Skene: Mc-olycka på LV156

Foto: Joakim Eriksson/ Agena Foto
Strax före sju inträffade en mc-olycka på LV156 utanför Skene mot Göteborg. Utryckningsfordon larmades till platsen, men det är okänt om någon kommit till skada. /Teija
Aug 17, 2005, 07:17

Hoppas att det går bra för dom!

Last edited:
Sorry BB...

men jag lånar din tråd lite eftersom jag såg att det kom in uppgifter om lite andra olyckor.
Saxat ur dagens Metro...
"STOCKHOLM En motorcyklist kör över räcket på Tranebergsbron i full fart i går förmiddag. Föraren förs till sjukhus."

Nån som har hört åt om den här olyckan?

Satt på jobbet när jag såg tre ambulanser, en mc-polis, en räddningstjänst bil plus brandbil i full fart.
Första jag tänkte var att hoppas att de inte var en mc-olycka.
Hoppas att alla inblandade klarade sig.

Står lite i Länstidningen idag om olyckan.

"Man svårt skadad efter mc-olycka

En 41-årig man fick igår föras till Karolinska ... bla bla ... motorcykeln visade sig senare vara stulen i Stockholm för 10 dagar sedan och var även falskregistrerad."

Mr B skrev:
Står lite i Länstidningen idag om olyckan.

"Man svårt skadad efter mc-olycka

En 41-årig man fick igår föras till Karolinska ... bla bla ... motorcykeln visade sig senare vara stulen i Stockholm för 10 dagar sedan och var även falskregistrerad."

Där ser man, fel gör ont! :)

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back