Mc olycka ikväll på E45an

Läste oxå det precis på tt... hoppas verkligen att det inte är någon härifrån... :(

Hörde det precis från gottis när vi träffades nyss.
Tråkigt, det får räcka nu.

Världen är så liten, för egen egoistisk del hoppas jag att det inte är någon någon av oss känner.
Tankar till annhöriga.

kör lugnt, kan inte sägas ofta nog.

Fyfan det händer för mycket nu. Fick så sent som idag reda på att en av de mer kända profilerna här på Sporthoj Gbg ligger på sjukhus sedan en vecka pga vurpa. Kanske inte ska nämna vem utifall att han vill hålla det hemligt (eller så vet alla redan om det, jag kollar inte alla trådarna). Men det är för mycket nu i alla fall.

kan inte annat än hålla med tidigare talare. denna säsong har inte direkt varit något guldår ur mccyklisternas synpunkt.

ta det lugnt där ute pojkar och flickor.

hoppas inte det är någon vi känner men tankar går till familj och vänner.

vif.

Sitter med en klump i magen varje gång jag läser sånt här ... det är fan inget sköj när de publicerar bilder på vraken heller och man får gå igenom listan av vänner med samma hojtyp:gråta

V.I.F

Kör försiktigt

\m/

Sitter med en klump i magen varje gång jag läser sånt här ... det är fan inget sköj när de publicerar bilder på vraken heller och man får gå igenom listan av vänner med samma hojtyp:gråta

V.I.F

Kör försiktigt

\m/

Men det är ganska skönt när man ser hojjen och kan konstatera att "Puh... Jag känner ingen som har en sån".
Men det är ju naturligvis tråkigt att det händer ändå.

Min sambo jobbar på sjukhus där de tar emot sådana här fall och gissar att de tog emot även detta.
Själv kraschade jag för 5 veckor sedan med min MC och plockade gipset för en vecka sedan. Är på G o leta ny hoj då det är skrot av den förra o min sambo är inte så glad åt detta och det kan man förstå.

Frågan är om man skall köpa ny hoj eller låta bli.........

Jag såg en sådan hoj i Nödinge bara en liten stund innan, och verkligen njöt av skönsången han tryckte ut ur sin pipa när han drog iväg från macken där. Oerhört tråkigt sådant här :(

Min sambo jobbar på sjukhus där de tar emot sådana här fall och gissar att de tog emot även detta.
Själv kraschade jag för 5 veckor sedan med min MC och plockade gipset för en vecka sedan. Är på G o leta ny hoj då det är skrot av den förra o min sambo är inte så glad åt detta och det kan man förstå.

Har du prövat att köra bana?. Köp en banhoj och åk land och rike runt på bandagar. Det är ju inte riskfritt men bra mycket mindre risk än att köra på gatan.

Sen skall man ju tycka det är tillräckligt roligt så det väger upp kostnaderna och den tid det tar i anspråk iofs.

om en båt sjunker och några omkommer .... kommer du fundera på att inte åka mer båt då med...

kontenta: man kan inte sluta leva bara för det händer andra olyckor..

om man mår bra av att köra mc eller vad som, så ska man fortsätta med det!

annars kan man inte göra nått till slut,, KÖR liiiite mer med insidan å välj bra ställen å vrida ur !! :tummenupp

Tippar på att det skedde som de flesta hoj/bilolyckor går till.
Nåt nöt som inte tittar mer än 1 gång och tror det är en moppe och kör rätt ut på leden...:huvet

Eller kanske såhär:

En bil ska svänga ut nånstans, kollar åt båda hållen, kör ut och BANG så har han en sporthoj i plåten som kom med långt över dubbel hastighet än vad som var tillåtet.

Eller så var det nåt annat.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...