Bonnie
Tequila MC
Denna tråd från bike borde vi spinna vidare på MC myter.
Något jag tänker på direkt är:
*Alla engelska hojar läcker olja och vibrerar sönder
*Japanska hojar har dålig väghållning och är tunga
*Japshojar måste varvas men har dåligt vrid
*Alla italienska hojar har bra väghållning och dålig kvalitet
*Alla BMW är fd polishojar
*Ska man på touring måste man ha en kardanhoj som BMW
*Det finns fyra typer av mc, räserhojar typ plastraket, crosshojar, HD och riktiga mc typ gamla engelska
*HD gör de snabbaste hojarna för de har störst motorer och låter högst
*Plastkåpor används bara på motorsvaga japs för att de överhuvudtaget ska klara 110
*All mc åkare har börjat med lättviktare typ 125a
*Har man mc kan man också meka och måste ha ett garage
*250 kubik är en lämplig nybörjarmc, inte en tung mc som typ 750cc
*Med glidare får man bara goa vibbar och inte jobbiga vibrationer som med radfyror
*Glidare är bra touringhojar eftersom man sitter så bekvämt och upprätt
*Det går inte att skjutsa på en sporthoj

Något jag tänker på direkt är:
*Alla engelska hojar läcker olja och vibrerar sönder
*Japanska hojar har dålig väghållning och är tunga
*Japshojar måste varvas men har dåligt vrid
*Alla italienska hojar har bra väghållning och dålig kvalitet
*Alla BMW är fd polishojar
*Ska man på touring måste man ha en kardanhoj som BMW
*Det finns fyra typer av mc, räserhojar typ plastraket, crosshojar, HD och riktiga mc typ gamla engelska
*HD gör de snabbaste hojarna för de har störst motorer och låter högst
*Plastkåpor används bara på motorsvaga japs för att de överhuvudtaget ska klara 110
*All mc åkare har börjat med lättviktare typ 125a
*Har man mc kan man också meka och måste ha ett garage
*250 kubik är en lämplig nybörjarmc, inte en tung mc som typ 750cc
*Med glidare får man bara goa vibbar och inte jobbiga vibrationer som med radfyror
*Glidare är bra touringhojar eftersom man sitter så bekvämt och upprätt
*Det går inte att skjutsa på en sporthoj
