mc mässa i varberg

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
nu börjar det dra ihop sig för mässan i varberg, portarna slås upp imorgon fredag, själv skall jag dit om inga hinder uppstår, kommer även att ha med mig kameran så förhoppningsvis kommer det upp lite bilder imorgon:)

är det någon mer som har planerat att besöka mässan i helgen?

Jag ska dit imorn o förhoppningsvis shoppa mig en ny hjälm om jag hittar nåt som faller mig i smaken. Annars lär de väl inte va mycket nytt att se om man var i göteborg?

Jag ska dit imorn o förhoppningsvis shoppa mig en ny hjälm om jag hittar nåt som faller mig i smaken. Annars lär de väl inte va mycket nytt att se om man var i göteborg?

probably not men i brist på annat och för mkt fritid så kan man väl gå dit:tummenupp

med tanke på responsen man får för denna tråd så verkar det som om denna mässa är rätt så ointressant, det känns nästan som om att göteborg får räcka för det här året, själv går jag dit mest för att fördriva tiden samt att jag missade förra årets varbergsmässa:rolleyes:

Det blev mc-mässan idag, och jag känner plikten att förmedla lite bilder.
Inte i närheten så stort som "På två hjul"-mässan, men klart värt ett besök om man bor i närheten.

Bifogat

• mässa1.jpg
    mässa1.jpg
    173.5 KB · Visningar: 42
  • mässa2.jpg
    mässa2.jpg
    204.3 KB · Visningar: 52
  • mässa3.jpg
    mässa3.jpg
    217.7 KB · Visningar: 63
  • mässa4.jpg
    mässa4.jpg
    223.5 KB · Visningar: 47
  • mässa5.jpg
    mässa5.jpg
    181.3 KB · Visningar: 38
Var där förra året som substitut mot att på två hjul var i sthlm.
Mässan var ju ingen höjdare direkt, men jag köpte en hjälm till kraftigt nersatt pris och jag träffade min körskolelärare så det var ju lite kul ändå :tummenupp

Det blev mc-mässan idag, och jag känner plikten att förmedla lite bilder.
Inte i närheten så stort som "På två hjul"-mässan, men klart värt ett besök om man bor i närheten.

var det bara du å arrangörerna på plats idag eller:va ser ju vädigt folktomt ut, får se om jag masar mig dit på söndag

var det bara du å arrangörerna på plats idag eller:va ser ju vädigt folktomt ut, får se om jag masar mig dit på söndag

Bilderna är tagna strax innan stängningsdags, så räkna inte med att du får lika gott om plats imorgon. Normalt folk går kanske inte på mc-mässa en fredag kväll, inte vet jag.
Förra året var det packat med folk på lördagen.

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar