MC-Kortege VARBERG 4 maj!!

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
Hittade ingen tråd startad så här kommer en.

Dags för årets MC-Kortege som Varbergs mc klubb (VMCK) och vincents bikeshop samordnar.
Start från Vincents bikeshop kl 11:00 men man kan vara där innan o äta pannkakor om man vill.
Som det ser ut just nu så verkar det bli fint väder så då hoppas det på rekordmånga hojar.
Efter kortegen blir det som vanligt billig korv o kaffe mm på kåken om man vill det.
O dessutom fest på kvällen

Så för F*N se till o kom :)

Mer info på respektive hemsida.

Du får väl säga åt Tjejen (bossen) att hon får åka med....... Om du nu inte menar Chefen för då är det väl bara att säga till han att du har viktigare saker för dig än honom. :D
En tripp till Varberg hade väl varit en fin liten resa dessutom.

Tänkte startat tråd jag själv om detta ikväl då min kollega bett mig göra det,l men det va bra att nån hann före!! :-) Jag kommer nog vid fint väder på lördagen! kanske med en brewd :tuttar där bak också!! har aldrig varit med förr så detta ska nog bli skojj! :tummenupp Ses där! :-)

Hade kört hojen om jag kunnat, men ska hämta en husbil så jag kommer bara köra förbi och kolla in alla hojar innan starten!

Finns filmklipp på youtube.. sök på "volvomannen79" och gå in på min kanal så finns en klipp filmat från hjälmkamera, inget avancerat. Även från tidigare år från vägkanten.. av någon anledning hittar den inte klippet bara genom sökningen på mitt alias så man måste gå in på kanalen för att hitta årets kortege.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti