MC kort????

Mr duke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
Flakmoppe me gas+ 3växlad crescent med ringklocka och stödhjul
Nu är det så här att ja har hört att man kan KÖPA båge kort och bil kort

Men vet inte riktigt om ja tror på den grejen...

Någon som vet??

Och vad kostar det??

Trött på att glida runt på flakmoppen i fullt ställ nu... ser ju lite fånigt ut.. :confused:

Last edited:
Mr duke skrev:

Någon som vet??

Och vad kostar det??

Trött på att glida runt på flakmoppen i fullt ställ nu... ser ju lite fånigt ut.. :confused:
Visst går det. Jag vet hur man kan få tag i en full bricka för 15000:- men jag tror du skulle må bättre av att göra det på det korrekta sättet. Du skulle nog behöva få erfara hur svårt det är att ta lappen själv. Ta in på körskola...

Jag säljer

Mr duke skrev:
Och vad kostar det??

Du får gärna köpa ett foto på min hoj om du vill eller vad det någon annan sorts kort du tänkte på ?
Dia kanske?

Jag är inte direkt dyr utan köper du två MC kort så slänger jag in ett på bilen helt gratis.

Stephen skrev:
Visst går det. Jag vet hur man kan få tag i en full bricka för 15000:- men jag tror du skulle må bättre av att göra det på det korrekta sättet. Du skulle nog behöva få erfara hur svårt det är att ta lappen själv. Ta in på körskola...

Om de nu går att kunna köpa lappen, det måste ju finnas ngt sätt som det märks att man inte tagit det på rätt sätt?? Om man blir stannad av snuten? För man står väl inte med i vägverkets register?

Showtime skrev:
Om de nu går att kunna köpa lappen, det måste ju finnas ngt sätt som det märks att man inte tagit det på rätt sätt?? Om man blir stannad av snuten? För man står väl inte med i vägverkets register?
Det märks inte men jag tänker inte gå in hur man ska göra. Finns för många oseriösa personer på forumet som kan få dumma ideer...

Mr duke skrev:

Någon som vet??

Och vad kostar det??

Eller så kan du ju hoppa ner från en bro helt gratis istället... :kocko

Här har du ett båge kort men du behöver inte betala det bjuder jag på!! :)

Bifogat

• grym.jpg
    grym.jpg
    52.4 KB · Visningar: 113
Det är ju nåt litet moppefucko som svamlar bara.

Varför ska man ens betala en massa pengar för att köpa ett körkort? det lär ju kosta en slant, för att inte tala om vad det kostar när man kör ihäl nån och det uppdagas att man egentligen inget kort har.

Mr duke skrev:

Någon som vet??

Och vad kostar det??

Alla köper sitt körkort.
Själv betalade jag ca 6200kr totalt, var ca 5st körlektioner ink. framkörningen.
Inget konstigt med det.

Ja vill inte köpa något kort ja undrade bara om man kunde göra så och vad det kostade!!!!!

Polaren säger att det kostar 10000pap och att man finss i vägverkets rigister osv tyckte de lät helt jävla sjuk!! Eftersom det nog inte är så mycket dyrare än att ta det på körskola..
Därför undrade ja om ngn viste om det va sant eller bara en massa jävla skit snack!!

Ja Håller på att plugga till bil och båge nu så ja är inte itreserad av att köpa ja undrade bara.

Trött på att glida runt på flakan i fullt ställ.. ser ju lölit ut..!

Last edited:
Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...