Mc-helg På Jula I Borlänge 29-30 April

metkallica

_____Ordförande i____ MCK_WHEELERS_FALUN
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
lös
Hej alla glada hojjåkare.

Jag jobbar på Jula i Borlänge/Dalarna och ordnar en MC-helg som kommer att äga rum den 29:e och 30:e april. Det som kommer ske är att MCK WHEELERS FALUN kommer till butiken och ställer ut ett gäng hojjar av olika typer och åldersklasser. Det blir ett par intressanta hembyggen, nya plastraketer och ett par gamla klenoder. Utöver detta kommer även SMC att gästa oss och svara på alla frågor som ni kan tänkas vilja ställa. Vi kommer även att ha specialpriser på olika mc-tillbehör, såsom hojliftar m.m.

Nu hoppas jag att så många av er som möjligt tar er till Borlänge och gästar oss. Om vädergudarna är med oss kanske det till och med är dags för premiärturen :)

Ses i april!

metkallica skrev:
2045352 Hej alla glada hojjåkare.

Jag jobbar på Jula i Borlänge/Dalarna och ordnar en MC-helg som kommer att äga rum den 29:e och 30:e april. Det som kommer ske är att MCK WHEELERS FALUN kommer till butiken och ställer ut ett gäng hojjar av olika typer och åldersklasser. Det blir ett par intressanta hembyggen, nya plastraketer och ett par gamla klenoder. Utöver detta kommer även SMC att gästa oss och svara på alla frågor som ni kan tänkas vilja ställa. Vi kommer även att ha specialpriser på olika mc-tillbehör, såsom hojliftar m.m.

Nu hoppas jag att så många av er som möjligt tar er till Borlänge och gästar oss. Om vädergudarna är med oss kanske det till och med är dags för premiärturen :)

Ses i april!

Låter schysst, får tjöta på min chef så vi också har MC-helg i skara.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!