MC Dagarna i Västervik

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
Tänkte bara höra om det är nån mer från skåne trakten som tänkte gazza upp till västervik vecka 30.
jag och 2 grabbar till sticker direkt på måndagen och bor på lysingsbadets camping till torsdagen när vi byter till mc camp :banana

kommer bli så jävla kul. va där för nåt år sedan och de va riktigt härlig gemenskap och det är inte baaara kromslädar som man kan tro utan duktigt me sporthojar. .. :yoparty

nån mer som ska dit kanske??? :confused:

EricMetal skrev:
2284944 Tänkte bara höra om det är nån mer från skåne trakten som tänkte gazza upp till västervik vecka 30.
jag och 2 grabbar till sticker direkt på måndagen och bor på lysingsbadets camping till torsdagen när vi byter till mc camp :banana

kommer bli så jävla kul. va där för nåt år sedan och de va riktigt härlig gemenskap och det är inte baaara kromslädar som man kan tro utan duktigt me sporthojar. .. :yoparty

Ett tips: käka kebab hos Kebabmästar´n (om ni inte har gjort det redan) :Bugar

EricMetal skrev:
2284944 Tänkte bara höra om det är nån mer från skåne trakten som tänkte gazza upp till västervik vecka 30.

Kommer förbi en sväng på fredagen med stor säkerhet... Vi får byta mobilnummer så jag hittar er där... :hihi

Och om nån skulle vara intresserad av att gazza upp där på fredagen så sticker jag väl rätt hyggligt på morgonen (nej inte så tidigt, jag är morgontrött... :4skrika) och tar en bunte mindre vägar upp, har inte exakt koll men via Växjö, Oskarshamn och där... Kanske har cheyen med bak också så det blir lagom tempo och det är knappt 40 mil upp skulle jag tippa på.

Imorrn bitti, (måndag) sticker jag o grapparna te västervik. kommer tyvär inte med på tt på några veckor heller=(..
men får tacka för en massa skitkul åkning iaf här i sommar. kommer förmodligen hänga på igen i slutet på augusti :tummenupp

skulle nån ha vägarna förbi västervik nästa vecka så bor jag i stuga 43 på campingen till torsdag sen mc campen vid slottet :banana . kommer ha sh tröjan på mig när det inte är för varmt..

hare gött // Eric :fyllisar

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back