MC Appen "Utmärkta vägar"

Det var en bra tråd som handlade om utveckling som gynnar oss mcare

ok
så alla trådar med appar tas bort då eftersom det ju är reklam !!!!!!??
har för mig att jag läst tidigare om ngn App som EV SMC ( minns ej) jobbade på det måste väl också vara reklam då isåfall
Jag tyckte också det var en MYCKET BRA TRÅD!!!!!!!
Man kan kanske lägga upp en "TILL SALU" Annons !!!??

Sen finns också Appen (reklamfri) Best Biking Roads på Google Play och Appstore.
Hemsida http://www.bestbikingroads.com/
Den innehåller tips på hojjvägar från hela världen inkl väg 257 (Bulten).
Den här Appen uppfyller dom behov jag ser behövs och den verkar innehålla många förslag på resrutter med recensioner.

Last edited:
Alla trådar som startas i syfte att göra reklam för egen vinning tas bort.
Vill man ha en reklamplats på SH så gör man som andra annonsörer, betalar för det.

Frågor på det?

om jag förstått denna tråd rätt så har det även tagits bort en tråd som handla om smc´s app...... den är ju gratis och sporthoj.com har ju "sammarbete" med smc, om det är sant tycker jag det är ett konstigt sammarbete.....

Alla trådar som startas i syfte att göra reklam för egen vinning tas bort.
Vill man ha en reklamplats på SH så gör man som andra annonsörer, betalar för det.

Frågor på det?

det är lugnt regeln finns ju där så då är det ju glasklart................. men synd i alla fall
Eller hm "Egen vinnings skull" så om någon annan gör reklam för den så går det bra .....
Hm antar att jag gjorde det med den här tråden ........
Skit samma bra App verkar det vara och bli

Snubben som skapade grundtråden postar typ på alla forum som har med fordon att göra, om det inte är spam, vad är då spam :va

Det var jag som postade grundtråden, och är även appens skapare.

Jag förstår ju anledningen till att en sådan tråd tas bort och jag accepterar det till fullo, även om jag tycker det är tråkigt eftersom vi i grund och botten ju gjort något som är tänkt att användas av MC-åkare, och inget vi direkt tjänar pengar på.

Pengarna som vi dragit in på detta täcker nästan precis serverkostnader så det är inte direkt så att vi sitter och skär guld med täljkniv.

Angående det Probotector skriver att vi "postar på alla forum som har med fordon att göra". Detta är såklart vår enda möjlighet att faktiskt nå ut med appen till vår målgrupp. Vi vill ju få en användarbas så att vi känner ett sug att fortsätta vidareutveckla appen för att den är uppskattad av användare. Vi är två privatpersoner som betalar serverkostnader ur egen ficka, och pengarna som rullar bakom detta är inte ens en femhundring på två månader (Där i princip varje krona gått till serverkostnader). Det är alltså inte möjligt för oss att på något sätt annonsera på hemsidor el dylikt för att finna användare. Om vi inte skulle marknadsföra appen på detta sätt så är det hundratals bortkastade timmar på en produkt som vi faktiskt anser är användbar (Och gratis).

Vi är privatpersoner och vår målgrupp är privatpersoner, som vi ju faktiskt vill ha hjälp av i form av tips på funktionalitet och ändringar för appen. Därför har vi vädjat om hjälp på olika forum. Jag har öppnat upp för diskussion i alla forumtrådar jag lagt upp, och kollar dessa med jämna mellanrum. Det känns trist om du anser detta vara spam när jag verkligen vill få till en diskussion.

Jonas

Last edited:
Saknar appen då den slutat fungera. Vad finns det för alternativ?

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...