Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilket jag till min förskräckning fick erfara när jag stod i Las Vegas och inte kunde ta ut pengar trots att jag visste att jag fyllt upp kortet med bra mycket mer än jag behövde.Kan endast svara i Swedbanks fall och där är det 15.000 på en sju dagars period.
Det stod på deras hemsida. Googlade också. ;-)
http://www.handelsbanken.se/shb/INe...nsf/Default/q746B5485F7AAA879C12569740043BCA9
Klicka på konton och kort, sedan kort, sedan väljer du bankkort mastercard eller visa. Längst ned till höger finns en länk. "Avgifter och beloppsgränser".
Vilket jag till min förskräckning fick erfara när jag stod i Las Vegas och inte kunde ta ut pengar trots att jag visste att jag fyllt upp kortet med bra mycket mer än jag behövde.
Du gör bäst i att kolla med banken och vet du om att du ska utomlands dit du behöver cash så kolla också vilka tullregler som finns. Till USA får du ta med dig max $10.000 i cash
Ja man bör läsa villkoren fört sitt kort innan man ger sig av![]()
Till USA får du ta med dig max $10.000 i cash
Hehe japp, ringde telefonbanken då och får svaret "Nä tyvärr kan vi inte justera din limit även om jag ser att det finns pengar på kontot. Kan du inte hitta någon att låna av?"
men till höstens Vegasresa har jag ju lärt mig en läxa nu![]()
Hehe japp, ringde telefonbanken då och får svaret "Nä tyvärr kan vi inte justera din limit även om jag ser att det finns pengar på kontot. Kan du inte hitta någon att låna av?"
men till höstens Vegasresa har jag ju lärt mig en läxa nu![]()
Om du är en kvinna i, av rösten dömma, kanske 45 års åldern, så mycket möjligtDå var det kanske mig du pratade med då![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten