Mattias besvikelse...

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Jag är numer stolt ägare till EN hoj. Igår åkte "Nassen" till sin nya husse i Sundsvall. Känns bra att kunna lägga lite pengar på min nya hoj, som förövrigt kommer bli något i hästväg. :D
Jag är lessen Mattias att jag inte sålde till dig, men du är helt enkelt för fattig!!

/Fröken nöjd och glad :)

watson skrev:
Jag är numer stolt ägare till EN hoj. Igår åkte "Nassen" till sin nya husse i Sundsvall. Känns bra att kunna lägga lite pengar på min nya hoj, som förövrigt kommer bli något i hästväg. :D
Jag är lessen Mattias att jag inte sålde till dig, men du är helt enkelt för fattig!!

/Fröken nöjd och glad :)

Grattis då din judas !!! :tummenupp

Nja, så farligt är det inte. Jag tänkte mest göra dig en tjänst. Jag kan köpa ett annat semi-vrak.

cRoC skrev:
Va det RGV´n du sålde eller? :)

Japps! Den var det och visst är jag en Judas, men antagligen så kommer jag hamna i blåröksträsket igen. Just nu finns varken tiden eller ekonimin, men senare, när jag har ett helt garage fullt med hojar, så ska det nog få plats en och annan blårökare! :)

/FW

Då kanske man ska ta sig dit då...

Har inte hunnit besiktiga XR:en än, men inte fan är det väl poliser där såhär tidigt på säsongen?

/J

Tom skrev:
Nja, den rullade i alla fall. Men den påminde starkt om en kawwa från slutet av förra säsongen.

Hohoho :D
Precis så ja, kan inte ha vart några vettiga människor som körde runt på den förra sommaren...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8