Master Power-aggregat, bra eller anus?

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Som rubriken lyder, är dessa turboaggregat något att ha? Jag har letat runt lite på nätet men inte hittat så mycket om dom annat än att dom tillverkas i Brasilien och lite löst skryt på amerikanska forum.

Dom ligger rätt bra till i pris och har 360° lagring, borde hålla för en del smisk.

starka likheter med garret lr?

om det är till bygget som ska ske om ett år så spar till en orginal garret.

Jo, det är någon sorts Garrett-kloner. Inte speciellt för hojen utan mer allmänt, det finns en firma några mil härifrån som säljer dessa snurror så ifall dom är av bra kvalitet kanske man ska börja handla där. Jag gillar att köpa av lokala handlare i den mån det går.

Kolla Turbobanditens agg.
Dom gasar helvete med grejerna och det håller.

Jo, det är någon sorts Garrett-kloner. Inte speciellt för hojen utan mer allmänt, det finns en firma några mil härifrån som säljer dessa snurror så ifall dom är av bra kvalitet kanske man ska börja handla där. Jag gillar att köpa av lokala handlare i den mån det går.

om det finns möjlighet att klämma o känna samt ev reklamera dåliga produkter så kör bara!

Jag har ett i min bil, jag tycker det glappar lite mer nu än när jag monterade den och den har inte gått många hundra mil men jag är inte helt säker på det. Jag har väl egentligen inget att jämföra med så jag ska inte uttala mig om det är något att ha.

http://www.youtube.com/watch?v=CfQks3Yu6Gk

Tittar man på filmen verkar det vara en seriös fabrik och inte ett gäng 12-åringar som bygger dom i ett plåtskjul i Rio iallafall.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa