Massage!

Borgh

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
Yamaha R1 -09
Jag vet att jag e rätt tidig, men jag undrar hur intresset är för massage på några av racen i sommar, finns det redan?? och skulle ni vara intresserade av massage om det inte redan finns?

Borgh skrev:
Jag vet att jag e rätt tidig, men jag undrar hur intresset är för massage på några av racen i sommar, finns det redan?? och skulle ni vara intresserade av massage om det inte redan finns?

Aldrig fel att ha någon som kan "knåda" upp ryggen efter ett race :tummenupp

Som det sagts tidigare har man lite tid över så hade massage varit gött

Förra året hade vi det!!!! Det var någon förares tjej/fru/sambo som behövde praktisera. Hon hade ett tält bakom raceoffice. Jag kommer inte ihåg vem det var men jag hade hoppats hon skulle höra av sig i år igen men det gjorde hon inte.

/HW

det är seriös massage, och hon som skulle komma kan isådanafall på karskoga och lindköping, inte längre bort pga långa transporter osv

Klart intressant :tummenupp

Har för mig att dom massörer som varit ute på tävlingarna hitintills har haft fullt upp (till slut t o m svårt att få en tid bokad).

Massage är ju helt undebart så se till å komma till tävlingarna

ja plockar med mej min egen :D :D

Annars kan jag snacka lite med en sponsor om dom skulle kunna va intresserade att va intresserade av att ställa upp på Falkenberg och Anderstorp

Pyramiden Träningscenter

HW skrev:
Förra året hade vi det!!!! Det var någon förares tjej/fru/sambo som behövde praktisera. Hon hade ett tält bakom raceoffice. Jag kommer inte ihåg vem det var men jag hade hoppats hon skulle höra av sig i år igen men det gjorde hon inte.

/HW

Det var min (numera ex) flickvän som masserade på SM'et förra året. Hon gick på Europeiska Massage Akademin, och behövde praktik timmar. I år var hon tyvärr bortrest, därför kunde hon inte.

Han var väldigt nöjd med helgen i alla fall, och hade nästan fullbokat hela tiden. Så jag tror att det är en bra idé! :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman